کد خبر : 1827694 | 14 خرداد 1401 ساعت 21:40 | 80K بازدید | 13 دیدگاه

شکست باورنکردنی قطر مقابل ازبکستان با 6 گل

امید‌های ازبکستان با برد شش‌گله مقابل قطر در صدر A مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا ایستادند.

شکست باورنکردنی قطر مقابل ازبکستان با 6 گل

به گزارش ورزش سه، تیم امید ازبکستان میزبان مسابقات زیر ۲۳ ساله آسیا امروز با ارائه یک نمایش قدرتمندانه با 6 گل تیم ملی قطر را در هم کوبید؛ نتیجه‌ای غیر قابل باور که تکلیف صعود آنها را به دور بعد مشخص کرد.

ازبک‌ها که در روز آخر مسابقات در شهر قارشی مقابل ایران قرار خواهند گرفت قطعا برای کسب امتیازات کامل این مسابقه به میدان خواهند آمد اما در حال حاضر با توجه به نتیجه به‌دست آمده؛ ایران این شانس را دارد تا در صورت پیروزی مقابل میزبان در صورت توقف ترکمنستان مقابل قطر به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

1719183

البته قطر باید حتما در بازی آخر ترکمنستان را مغلوب کند وگرنه به‌خاطر پیروزی در دیدار رو در رو مقابل ایران، ترکمنستان حتی با کسب یک امتیاز هم به دور بعد مسابقات صعود می‌کند.

تیم ملی قطر در مسابقه امروز کاملا در هم ریخته و بی برنامه نشان داد و خیلی زود مقابل ازبکستان که با هزاران تماشاچی به میدان آمده بود، دست‌ها را بالا برد. ازبکستان ابتدا در دقیقه ۵ توسط جلالیدنوف به گل رسید و با گل ارکینوف در دقیقه ۲۰ فاصله را دو برابر کرد و سپس با گل‌های نورچایف، خوشیموف، ایمان و جیانوف فاصله را به 6 گل افزایش داد تا شکستی سنگین و غیرقابل باور برای تیمی که در رده پایه خود را مدعی می‌داند به ثبت برسد.

1719184

قطر در بازی اول با ایران به تساوی ۱-۱ رسیده بود و البته با نمایش امروز ازبکستان، به نظر می‌رسد کار ما در دیدار مقابل این تیم بسیار دشوار باشد. ایران که امروز با نتیجه ۲-۱ مغلوب ترکمنستان شد، اندک امید خود را برای صعود به دور بعد را فقط در صورت پیروزی مقابل تیم قدرتمند میزبان می‌تواند زنده نگه دارد.

1719181

 

دیدگاه‌ها