کد خبر : 1827739 | 15 خرداد 1401 ساعت 12:45 | 25.5K بازدید | 7 دیدگاه

ایران – عمان؛ برگزار نمی شود

تیم ملی فوتبال ایران که اردوی تدارکاتی خود را در دوحه برپا کرده است بعد از نزدیک شدن به برگزاری دیدار دوستانه در برابر الجزایر که احتمالا 22 خرداد خواهد بود در تلاش است یک بازی دوستانه دیگر هم نهایی کند.

ایران – عمان؛ برگزار نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، در دوحه صحبت از تیم عمان به میان آمده است. تیمی که رهبری اش بر عهده برانکو سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس است. اما به نظر می رسد این بار هم قرار به برگزاری بازی دوستانه تیم ملی دو کشور نیست چرا که فدراسیون فوتبال عمان از قبل برنامه های آماده سازی این تیم را تدوین کرده است و در حال حاضر امکان جابجایی برنامه ها وجود ندارد.

اگر به یاد داشته باشید پیش تر هم تیم های ایران و عمان تفاهم نامه همکاری برای برگزاری بازی دوستانه در استادیوم آزادی با هم امضاء کردند که این بازی قرار بود 8 خرداد برگزار شود اما به دلیل کرونا لغو شد و در ادامه مسیر به خاطر اینکه شیوع ویروس کرونا طولانی مدت شد دیگر برگزاری این بازی در دستور کار فدراسیون فوتبال دو کشور قرار نگرفت.

آماده سازی تیم ملی در خرداد ماه و برگزاری بازی های دوستانه به چالشی برای فدراسیون فوتبال و هم چنین فوتبال کشور تبدیل شده است. ابتدا قرار بود خرداد ماه در شهر ونکوور و تورنتو دو بازی دوستانه با کانادا و اکوادور برگزار کنیم  که بازی با کانادا نهایی شد اما کانادایی ها اعلام کردند که نمی توانند میزبان دیدار ایران در برابر اکوادور باشند که با وجود قبول این وضعیت از سوی فدراسیون فوتبال چند روز بعد فدراسیون فوتبال کانادا این دیدار را لغو کرد و به نظر می رسید فشار سیاسیون و تندروها در این کشور در لغو این بازی تاثیر گذار بود. دیدار با اروگوئه اینبار با نظر منفی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد چرا که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بر این عقیده بود طی 22 ساعت مسیر هوایی برای برگزاری یک بازی دوستانه منطقی نیست و موجب خستگی ملی پوشان می شود و بهتر است تیم ملی دردوحه بماند و بازی دوستانه انجام دهد. در حال حاضر بازی با الجزایر در حال نهایی شدن است و به نظر می رسد مذاکرات برای انجام یک بازی دوستانه دیگر ادامه دارد که قطعا این بازی با عمان نخواهد بود. جالب اینکه در روزهای گذشته دو مربی از تیم ملی عمان که قبلا در پرسپولیس کار می کردند در اردوی تیم ملی حاضر شدند و با کادر فنی تیم ملی و هم چنین بازیکنان خوش و بش کردند.

دیدگاه‌ها