کد خبر : 1827923 | 16 خرداد 1401 ساعت 17:35 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

رای دیدارهای نیمه‌تمام و برگزار نشده کی اعلام می‌شود؟

با وجود پایان بازی‌های لیگ برتر هنوز جدول رده بندی مسابقات کامل نشده است به این خاطر که دیدار تراکتور در برابر پرسپولیس نیمه تمام ماند از سویی دیدار نساجی – تراکتور و صنعت نفت – هوادار برگزار نشد.

رای دیدارهای نیمه‌تمام و برگزار نشده کی اعلام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، عدم تعیین و تکلیف این سه بازی از سوی کمیته انضباطی به خصوص دیدار نیمه تمام تراکتور – پرسپولیس که هفته‌ها از آن سپری شده موجب شده تا کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در اعلام زمان نقل و انتقالات دچار مشکل شود. تاکید فیفا به فدراسیون فوتبال ایران این است که ابتدا جدول رده بندی لیگ برتر تکمیل شود و بعد زمان نقل و انتقالات را اعلام کند.

فریبرز محمود زاده‌، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ که امروز در مصاحبه‌‌ای مدعی شد که عدم تعیین و تکلیف سه دیدار یاد شده موجب اعلام نکردن زمان و نقل و انتقالات تابستانی شده در پاسخ به این سوال که چه زمانی آرای دیدارهای یاد شده اعلام می‌شود؛ گفت: « سازمان لیگ بلافاصله پرونده‌های مسابقات را به کمیته انضباطی ارجاع داده و اکنون هم مشغول پیگیری است اما این اتفاقات خوب نبود. متأسفانه نا هماهنگی‌هایی در خصوص برگزاری بازی برخی تیم‌ها ایجاد شد اما سازمان لیگ موضوع را پیگیری کرده و امیدواریم کمیته انضباطی تعیین تکلیف کند زیرا این موضوع روی نقل و انتقالات تأثیر گذاشته و آسیب می‌زند. ان‌شاءالله در اوایل هفته آینده بیشتر این موضوع را از طریق رسانه‌ها تحلیل خواهیم کرد.»

گفتنی است پرونده هر سه دیدار به کمیته انضباطی ارجاع داده شده است. بر اساس آیین نامه انضباطی کمیته انضباطی موظف است ظرف مدت یک هفته بعد از نیمه تمام ماندن مسابقه یا عدم برگزاری آن در مورد نتیجه تصمیم گیری کند. اما اکنون از دیدار نیمه تمام تراکتور در برابر پرسپولیس هفته‌ها سپری شده و هنوز رای آن اعلام نشده است. البته کمیته انضباطی برای بررسی این پرونده و صدور رای دو جلسه برگزار کرده است و به نظر می‌رسد در هفته آینده با استناد به صحبت‌های فریبرز محمود زاده، آرای سه بازی مورد اشاره صادر شود.

دیدگاه‌ها