کد خبر : 1828315 | 19 خرداد 1401 ساعت 12:43 | 17.6K بازدید | 21 دیدگاه

باید به رفتن فرهاد احترام بگذاریم

نیکبخت: باید سطح سرمربی جدید از مجیدی بالاتر باشد

پیشکسوت و بازیکن سابق استقلال معتقد است که هر کس دیگری هم جای فرهاد مجیدی بود، شاید همین تصمیم را اتخاذ می‌کرد.

نیکبخت: باید سطح سرمربی جدید از مجیدی بالاتر باشد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که هواداران استقلال تصور می‌کردند که تیمشان پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بتواند پس از مدت‌ها رنگ و بوی آرامش را به خود ببیند، اما با جدایی فرهاد مجیدی دوباره این تیم با تغییرات روی نیمکت خود مواجه شده و اکنون بزرگترین سوال برای هواداران این تیم، نام سرمربی بعدی است.

علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت آبی‌ها که درخصوص وضعیت استقلال و تغییرات روی نیمکت این تیم پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزش سه بود، اعتقاد دارد که باید به تصمیم فرهاد مجیدی درباره جدایی از این تیم احترام گذاشت.

* باید به رفتن مجیدی احترام بگذاریم
به نظر من فرهاد مجیدی بهترین رکورد‌ها را برای استقلال به‌جا گذاشت. باید به رفتنش احترام بگذاریم شاید هر کس دیگری هم جای فرهاد بود این کار را انجام می‌داد. من اصلا در مورد شخص صحبت نمی‌کنم و فقط در مورد استقلال ‌صحبت می‌کنم ولی به نظر من فرهاد مجیدی با این رکورد‌هایی که زد؛ دینش را به استقلال ادا کرد.

1720166


* استقلال بهترین سمت چپ را داشت
به نظرم بهترین دفاع چپ‌هایی که می‌توانیم اسم ببرم یکی ابوالفضل جلالی بود که توانست نمره موفقیت بگیرد و امید نورافکن توانست امسال در پست دفاع چپ بدرخشد. سلمانی فوق العاده بود و گل‌های حساسی برای استقلال زد. با حضور سلمانی و‌ جلالی‌ بهترین سمت چپ را در استقلال داشتیم.

* همه جا بازی کردم به‌جز گلری
من در دوران بازیگری در چند پست بازی می‌کردم. دفاع چپ، وینگر چپ و هم فوروارد. فکر می‌کنم در زمان فوتبالم جز گلر همه جا بازی کردم. شرایط فرق می‌کند؛ قبلا یک بازیکن می‌توانست نتیجه را عوض کند ولی در چند سال اخیر بازیکنی ندیدم که ستاره بی چون و چرا باشد.

* دیگر ستاره‌های مانند کریمی و مجیدی نداریم
در زمان ما بازیکنانی بودند که ستاره بودند مثل علی کریمی و فرهاد مجیدی ولی در این سال‌ها کمتر بازیکنی را می‌توان پیدا کرد که بتواند نتیجه را عوض کند.

* انتخاب سرمربی جدید؟ نظری ندارم
من نظر خاصی درباره انتخاب سرمربی جدید ندارم چون در پیکره باشگاه نیستم و نمی‌توانم بگویم کدام مربی لایق نشستن روی نیمکت استقلال است. به نظر من فردی که قرار است به‌عنوان جانشین مجیدی انتخاب شود، باید سطح او از فرهاد بالاتر باشد. من اعتقاد دارم پس از آنکه استقلال یک خوشحالی کوتاه‌مدت را سپری کرد، اکنون مظلوم واقع شده است.

دیدگاه‌ها