کد خبر : 1828325 | 19 خرداد 1401 ساعت 13:27 | 7K بازدید | 6 دیدگاه

گریلیش: آزادی عملم در انگلیس بیشتر از سیتی است

جک گریلیش، ستاره تیم ملی انگلیس، از شرایطش در این تیم بیشتر از منچسترسیتی راضی است.

گریلیش: آزادی عملم در انگلیس بیشتر از سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، انتقال گریلیش به منچسترسیتی مطابق انتظارات پیش نرفت و این بازیکن در این فصل تنها 6 گل و چهار پاس گل را به نام خودش به ثبت رساند. 
این موضوع باعث شده که بسیاری توانایی‌های این بازیکن را که تابستان گذشته با قرارداد هنگفت 100 میلیون پوندی از استون ویلا به سیتی ملحق شد؛ زیر سوال ببرند. 
اما به نظر می‌رسد که این مهاجم انگلیسی چندان نگران این موضوع نیست و باور دارد که با توجه به سنش و حضورش در سطح اول فوتبال هنوز در این زمینه تجربه زیادی ندارد و فرصت زیادی برای کسب تجربه در پیش است. 

 

1633046


گریلیش در پاسخ به سوالی درباره آمارش در این فصل گفت:« این مسائل واقعا باعث ناراحتی من نمی‌شوند. من می‌توانستم حتی برای انگلیس هم پاس گل‌های بیشتری بدهم، نمی‌دانم تا به حال چند پاس گل دادم یا چند پنالتی گرفتم، شاید هفت یا هشت. حس می‌کنم به اندازه کافی برای انگلیس گلزنی کرده‌ام. امیدوارم که سال آینده عملکرد بهتری داشته باشم.»
او درباره تفاوت شرایط در تیم ملی انگلیس و سیتی اظهار داشت:« احساس می‌کنم در سیتی با احتیاط بیشتری بازی می‌کنم اما وقتی به تیم ملی می‌آیم در تمرینات احساس خوبی دارم. گلزنی می‌کنم و به‌راحتی پاس گل ارسال می‌کنم.»
این بازیکن درباره دلیل این موضوع اضافه کرد:« توضیح دلیل این اتفاق برای من دشوار است. این احساس را دارم که اینجا با آزادی عمل زیادی بازی می‌کنم و امیدوارم که بتوانم این آزادی عمل را به بازی‌ام در سطح باشگاهی هم منتقل کنم و به پیشرفتم در سیتی همچنان ادامه دهم.»

دیدگاه‌ها