کد خبر : 1828345 | 19 خرداد 1401 ساعت 17:10 | 20.8K بازدید | 7 دیدگاه

فوق العاده باکیفیت است

دفاع فَن‌خال از دی‌یونگ؛ 112 میلیون می‌ارزد!

سرمربی هلند اعتقاد دارد فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسا 112 میلیون یورو ارزش دارد.

دفاع فَن‌خال از دی‌یونگ؛ 112 میلیون می‌ارزد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی، دو هفته گذشته فرانکی دی‌یونگ به یکی از سوژه‌های اصلی نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شده است؛ جایی که در ابتدا جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد این ستاره هلندی در آستانه ترک بلوگرانا و پیوستن به منچستر یونایتد قرار گرفته است. خبری که بعد از آن توسط چند رسانه دیگر نیز پوشش داده شد تا احتمال انتقال دی‌یونگ به اولدترافورد قوت بگیرد.

1720212

 

در حقیقت گفته شد که سرمربی جدید منچستریونایتد یعنی اریک تن‌هاخ خواهان جذب فرانکی دی‌یونگ شده و از مسئولان باشگاه انگلیسی درخواست کرده هر طور که شده او را جذب کنند. از طرف دیگر مبلغ پیشنهادی باشگاه منچستر یونایتد که 80 تا 100 میلیون یورو عنوان شد یکی دیگر از دلایلی بود که از آن به‌عنوان علاقه بارسلونا به فروش ستاره هلندی نام برده شد؛ مبلغی که دریافت آن می‌تواند در این وضعیت اقتصادی یک اتفاق فوق العاده برای باشگاه کاتالانی باشد.

1720211

 

ارزش دی یونگ در ازریابی اخیر موسسه تحقیقات فوتبال(CIES) 112 میلیون یورو تخمین زده شده و لوئیس فَن خال، سرمربی هلند معتقد است که دی یونگ واقعا این اندازه ارزش دارد. او پس از برتری 2-1 هلند برابر ولز در لیگ ملت‌ها در مورد دی یونگ گفت:« البته که او 112 میلیون یورو می‌ارزد. فرانکی کیفیت هر تیمی را بالاتر می‌برد و قدرتی مضاعف به تیم‌هایش می‌بخشد. او در تیم ملی هلند و بارسلونا یک هافبک مفید و موثر است.»

دیدگاه‌ها