کد خبر : 1828399 | 20 خرداد 1401 ساعت 09:38 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

سانتوس: اسپانیا همچنان شانس صدرنشینی دارد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، به بازیکنانش هشدار داد که قدرت تیم ملی اسپانیا را دست‌کم نگیرند.

سانتوس: اسپانیا همچنان شانس صدرنشینی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
یاران کریستیانو رونالدو با کسب سه امتیاز این بازی موفق شدند با اختلاف دو امتیاز در صدر جدول گروه A2 در این رقابت‌ها قرار بگیرند و بقیه دیدارها را با خیالی آسوده‌تر دنبال کنند. 
سانتوس پس از بازی به خبرنگاران گفت:« ما در حال حاضر در صدر جدول قرار داریم که همیشه اتفاق خوبی است اما تیم‌های دیگر هم همچنان به دنبال پیروزی و صعود هستند و سه بازی دیگر هنوز مانده است. اسپانیا هم امروز برد اما ما دو امتیاز اختلاف داریم. تکلیف این گروه هنوز مشخص نشده و همه چیز در دیدارهای ماه سپتامبر مشخص خواهد شد.»

 

1700869


سرمربی پرتغال درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:«ما بازی بسیار خوبی خصوصا در نیمه اول ارائه کردیم. ما سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم، توپ را به خوبی به گردش درآوریم و هدف‌مان نیز از ابتدا همین بود.» 
او با اشاره به افت تیمش در نیمه دوم و عدم موفقیت آنها در گلزنی اضافه کرد:«ما در نمیه دوم بیشتر از قبل خسته بودیم اما نباید فراموش کرد که چک هم تیم بسیار خوبی است و آنها سعی در برهم زدن برنامه‌های ما داشتند. ما می‌خواستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما راهی برای انجام این کار پیدا نکردیم.»
سانتوس درباره هدف تیمش در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا که سابقه قهرمانی در آن را نیز دارد گفت:« این پیروزی بسیار مهمی برای ما بود و بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما تمام تلاش‌مان را برای اول شدن به کار می‌گیریم چون می‌خواهیم تا جایی که می‌شود در این رقابت صعود کنیم و تنها راه دستیابی به این هدف کسب پیروزی است.»

دیدگاه‌ها