کد خبر : 1828432 | 20 خرداد 1401 ساعت 12:29 | 71K بازدید | 16 دیدگاه

بدون مذاکره - بدون توافق؛ تکذیب صریح درویش

پرونده جدایی زکی‌پور برای پرسپولیس بسته شد!

تکذیب مذاکره با میلاد زکی‌پور، آخرین پرده از رشته ماجراهای جذب احتمالی این مدافع چپ پا بود.

پرونده جدایی زکی‌پور برای پرسپولیس بسته شد!

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات در حالی با جذب سه بازیکن برای پرسپولیس آغاز شده که بسیاری تصور می‌کردند که نفر چهارم میلاد زکی‌پور مدافع چپ سابق استقلال خواهد بود تا به این ترتیب سرخپوشان در تمام پست‌های دفاعی دستکم یک بازیکن را خریده باشند.

در این بین نکته مهم این است که یحیی گل‌محمدی تاکید زیادی روی جذب زکی‌پور داشت و اطرافیان مدافع گل‌گهر نیز خبر از توافق و انتقال قریب الوقوع این بازیکن به پرسپولیس می‌دادند.

شایعات درباره او در حالی بالا گرفت که هواداران پرسپولیس به هیچ وجه نظر مثبتی در مورد این بازیکن نداشتند و در شبکه‌های اجتماعی دیدگاه خود را عنوان کردند و در نهایت نیز به مقصود خود رسیدند.

البته علاوه بر درخواست هواداران پرسپولیس، طرفین به توافق مالی نیز نرسیدند اما نکته جالب این است که درویش علاوه بر توافق، مذاکره با زکی‌پور را هم تکذیب کرده است.

او می‌گوید که اساسا زکی‌پور در فهرست این تیم نیز قرار نداشته و هیچ مذاکره‌ای بین طرفین صورت نگرفته است؛ تکذیبی که البته برای بسیاری قابل باور نیست: «زکی پور در لیست ما نبوده است و تا به امروز در خصوص جذب او صحبتی با من نشده است و من نمی دانم به یکباره چه شده است که در این دو روز بحث حضور وی در پرسپولیس داغ شده است.»

با این حال هرچه که باشد، انتقال زکی‌پور به پرسپولیس منتفی شده و سرخپوشان به سراغ گزینه‌های جدید در سمت چپ خط دفاعی خواهند رفت.

نکته مهم اینکه درویش پیش‌تر و زمانی که هنوز لیگ به پایان نرسیده بود نیز هرگز در خصوص بازیکنان مدنظر چنین ادبیاتی نداشت و حتی مذاکره با پورعلی‌گنجی و بیرانوند را تایید هم کرده بود.

جذابترین گزینه برای پرسپولیس امید نورافکن است که البته او هم سابقه بازی در استقلال را ندارد اما مانع بزرگتری را پیش روی خود می‌بیند. نورافکن یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد و از این رو باشگاه سپاهان درخواست‌های قابل توجهی برای آزاد کردن این بازیکن خواهد داشت که بعید است چه از نظر جابجایی نیروی انسانی در تیم و همچنین بخش مالی، مورد قبول پرسپولیس باشد.

آنچه قطعی است، جذب یک مدافع چپ در تیم پرسپولیس است که با منتفی شدن زکی‌پور شاید فرایندی پیچیده به خود بگیرد و به این زودی ها مشخص نشود.

دیدگاه‌ها