کد خبر : 1828462 | 20 خرداد 1401 ساعت 14:11 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

خداحافظی پورموسوی از استقلال خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتشار یک استوری از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

خداحافظی پورموسوی از استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان دوره پانزدهم لیگ برتر فصل عجیبی را تجربه کرد. آنها با سهراب بختیاری زاده کارشان را در لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر آغاز کردند ولی با اینکه بازیکن سابق استقلال توانسته بود نتایج قابل قبولی کسب کند ولی در تعطیلات نیم فصل شاهد کنار گذاشتن بختیاری‌زاده و حضور داود مهابادی به جای او بودیم. 
پس از این تغییر، استقلال خوزستان که در مقطعی از نیم فصل اول عملکرد خیره‌کننده‌ای با کسب چندین پیروزی پیاپی کسب کرده بود، رفته رفته از جمع مدعیان خارج شد و به تیمی میانه جدول بدل گردید تا سرانجام پس از شکست مقابل قشقایی در شرایطی که از داود مهابادی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم جوانان ایران نام برده می‌شد، پایان کار این مربی هم فرا برسد. 
پس از مهابادی تصمیم گیران استقلال خوزستان سیروس پورموسوی را متقاعد کردند که در ادامه فصل هدایت فنی تیم را برعهده بگیرد و سرانجام فصل برای استقلال خوزستان که قهرمان دوره پانزدهم لیگ برتر به شمار می‌رود با کسب ۴٠ امتیاز و رتبه دوازدهمی خاتمه پیدا کند و این در شرایطی است که آنها در نیم فصل اول با پورموسوی موفق به کسب ٢٧ امتیاز شده بودند.  
حالا و در آخرین تغییر و تحول در تیم استقلال خوزستان سیروس پورموسوی با انتشار یک استوری از حضور در این تیم خداحافظی کرده است.  با این وصف باید دید مدیران استقلال چه برنامه‌ای برای شروع فصل آینده و رساندن این تیم به لیگ برتر دارند.

1720356

دیدگاه‌ها