کد خبر : 1828507 | 20 خرداد 1401 ساعت 19:18 | 27.4K بازدید | 20 دیدگاه

خولین آلوارز

فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است

پدیده جدید فوتبال آرژانتین که از فصل آینده در منچسترسیتی بازی می‌کند می‌گوید فوتبال به لیونل مسی یک جام جهانی بدهکار است.

فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است

به گزارش "ورزش سه"‌، خولین آلوارز، پدیده جدید فوتبال آرژانتین که از فصل آینده با پیراهن منچسترسیتی به میدان خواهد رفت، با ستایش از ستاره بزرگ هموطنش، لیونل مسی، که در تیم ملی آرژانتین کاپیتان او است می‌گوید فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است.

لیونل مسی که بدون شک نامش به عنوان یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد تا کنون انواع و اقسام افتخارات فردی و تیمی را بدست آورده اما مهمترین افتخاری که تا این لحظه دستش از رسیدن به آن کوتاه بوده جام جهانی فوتبال است. مسی و آرژانتین مصمم هستند جام جهانی را از قطر به آرژانتین منتقل کنند تا هم سالها دوری کشورشان از جام جهانی به پایان برسد و هم مسی تنها افتخار بزرگ باقی‌مانده را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.

1719752

خولین آلوارز که در آلبی‌سلسته با مسی همبازی است و از فصل آینده با پیراهن یکی از غولهای بزرگ فوتبال اروپا‌، منچسترسیتی، بازی خواهد کرد در مصاحبه با روزنامه ال‌پائیس گفت:" اگر بتوانیم فاتح جام جهانی بشویم برای همه آرژانتینی‌ها اتفاق شگفت‌انگیزی خواهد بود. به خصوص به این خاطر که من معتقدم فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است. به خاطر همه چیزهایی که او به فوتبال داده. نمی‌دانم ما را به عنوان یکی از نامزدهای قهرمانی به حساب می‌آورند یا نه ولی این را می‌دانم که با این ذهنیت به قطر می‌رویم که با هر چه لازم باشد بجنگیم".

آلوارز یکی از پدیده‌های جدید فوتبال آرژانتین است که گمان می‌رود در قطر شاهد درخشش او باشیم. آلوارز اخیرا در رقابتهای کوپا لیبرتادورس برای باشگاه سابقش ریورپلاته شش گل به ثمر رسانده و با جلب توجه پپ گواردیولا به سیتی ملحق شده است.

1720405
خولین آلوارز

پدیده آرژانتینی در ادامه مصاحبه، درباره پیوستنش به منچسترسیتی گفت:" من این شانس را داشتم که در ماه فوریه با گواردیولا صحبت کنم. آن زمان هنوز قراردادی بین ما امضا نشده بود. ولی پپ به من خوشامد و به خاطر فعالیت‌هایی که در چند سال اخیر در میادین فوتبال داشته‌ام تبریک گفت".
 

دیدگاه‌ها