کد خبر : 1828510 | 20 خرداد 1401 ساعت 19:24 | 29K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی: آندریاس کریستنسن از چلسی جدا شد

آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی، چلسی رسما از این باشگاه جدا شد. گفته می‌شود او به بارسلونا خواهد پیوست.

رسمی: آندریاس کریستنسن از چلسی جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت باشگاه، جدایی آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی را اعلام کرد. او مهمترین چهره‌ای است که جدایی رسمی‌اش توسط باشگاه اعلام شده است. گفته می‌شود کریستنسن راهی بارسلونا خواهد شد.

1720407

در بیانیه باشگاه چلسی جدایی چهار بازیکن اعلام شده است. با احتساب جدایی آنتونیو رودیگر که به رئال مادرید پیوست چلسی تا این لحظه پنج بازیکن خود را از دست داده است. جدایی کریستنسن باعث خواهد شد باشگاه آبی لندن به دنبال جذب یک دفاع وسط باکیفیت باشد.

در بیانیه باشگاه چلسی آمده:" قرارداد کریستنسن با باشگاه در تابستان جاری به پایان می‌رسد. این نقطه پایانی بر دوران ده ساله حضور او در چلسی است. آندریاس دست‌پرورده آکادمی باشگاه ما است که توانست به تیم اول باشگاه راه یافته و 161 بازی برای چلسی انجام دهد. او به همراه باشگاه قهرمانی در جام حذفی، لیگ اروپا، سوپرجام یوفا، جام باشگاه‌های جهان و از همه مهمتر قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرد. او سال گذشته در فینال پورتو به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و نقش مهمی در عملکرد موفق دفاعی ما در مقابل منچسترسیتی داشت".

چلسی در این بیانیه جدایی درینک‌واتر، بازیکن انگلیسی خود را هم اعلام کرد. او که حالا سابقه سه بازی ملی را دارد بعد از پنج سال حضور در چلسی از این باشگاه جدا شد. درینک‌واتر پیش از پیوستن به چلسی بازیکن لستر بود و نقش مهمی در قهرمانی شگفت‌انگیز این تیم در فصل 2016 لیگ برتر بازی کرد. او سال بعد یعنی در سال 2017 به چلسی پیوست.

دیدگاه‌ها