کد خبر : 1828521 | 20 خرداد 1401 ساعت 20:40 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

رافینیا به دنبال بارسا؛ آرتتا در فکر مهاجم برزیلی

گل مدعی شد آرسنال به دنبال جذب رافینیا، ستاره ملی‌پوش برزیلی باشگاه لیدز است؛ مهاجمی که بارسلونا هم برای جذب او تمایل نشان داده است.

رافینیا به دنبال بارسا؛ آرتتا در فکر مهاجم برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گفته می‌شود احتمال پیوستن رافینیا، ستاره برزیلی و ملی‌پوش باشگاه لیدز به بارسلونا بالا است اما وبسایت گل مدعی است آرسنال هم برای به خدمت گرفتن رافینیا شانس بالایی دارد.

آرسنال در تابستان امسال به دنبال تقویت خط حمله خود بوده و رافینیا را جایگزین مناسبی برای نیکلاس پپه می‌داند. با اینکه هدف اول آرسنال برای تقویت خط حمله خود، گابریل ژسوس از منچسترسیتی است اما میکل آرتتا به هموطن او رافینیا هم علاقه‌مند است.

1719315

آرسنال تا این لحظه پیشنهادی رسمی برای خرید رافینیا به باشگاه لیدز ارائه نداده و حتی مذاکراتی رسمی با این باشگاه نداشته است. اما وبسایت گل مدعی است از منابع خود دریافته آرسنال در پشت پرده تلاش برای به خدمت گرفتن ستاره گلزن برزیلی را آغاز کرده است. گزینه دیگری که احتمال پیوستن رافینیا به آن وجود دارد باشگاه بارسلونا است. گلزن برزیلی دو سال دیگر با لیدز قرارداد دارد.

رافینیا در لیدز بیشتر در سمت راست خط حمله مورد استفاده قرار می‌گیرد و این پستی است که در باشگاه آرسنال توسط بوکایو ساکا اشغال شده است. در صورت منتقل شدن او به آرسنال‌‌، پست ساکا در اختیار او قرار داده نخواهد شد. جایگاه ساکا در آرسنال کاملا تثبیت‌شده است. او برای دومین فصل پیاپی به عنوان بهترین بازیکن سال آرسنال انتخاب شده است.

به نظر می‌رسد در صورت پیوستن رافینیا به آرسنال‌، میکل آرتتا از او به عنوان یکی از گزینه‌هایش در نوک خط حمله استفاده کند. به خصوص حالا که انتظار می‌رود نیکولاس پپه مهاجمی که رکورددار گران‌ترین خرید باشگاه آرسنال است امسال تابستان این تیم را ترک کند، تلاشها برای پر کردن جای خالی او شدت گرفته است.

دیدگاه‌ها