کد خبر : 1828608 | 21 خرداد 1401 ساعت 13:28 | 4.5K بازدید | 4 دیدگاه

فلیک: مجارستان حریف سختی برای آلمان است

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید رویارویی با مجارستان برای این تیم دشوار خواهد بود.

فلیک: مجارستان حریف سختی برای آلمان است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا امشب به مصاف مجارستان خواهد رفت. 
آلمان تا به حال نتوانسته عملکرد چندان درخشانی در این مسابقات از خودش ارائه کند و به دو تساوی برابر ایتالیا و انگلیس و کسب دو امتیاز تا به این جا رضایت داده است. 
فلیک پیش از دیدار برابر مجارستان به خبرنگاران گفت:«بازی بسیار سختی در پیش داریم. مجارستان تیم بسیار منسجمی است. ما باید عملکردی را که در دیدار برابر انگلیس ارائه کردیم، ادامه دهیم. ما می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. می‌خواهیم پاداش تلاشی که کردیم را به دست آوریم. برابر انگلیس قدم رو به جلوی بزرگی برداشتیم و حالا به دنبال تثبیت آن هستیم.»

 

1701238


این مربی آلمانی درباره ترکیب تیمش در این بازی اظهار داشت:« مانوئل نویر در ترکیب اصلی آلمان به میدان خواهد رفت. هیچ تغییری در دروازه ایجاد نمی‌شود. سرژ گنابری شاید به دلیل مشکل مصدومیت از ناحیه ماهیچه قادر به همراهی تیم نباشد. او امروز دویدن را آغاز کرد و شرایطش بهتر به نظر می‌رسد اما باید ببینیم شرایط او به چه صورت خواهد شد.»
او همچنین در پاسخ به سوالی درباره تصمیم آنتونیو رودیگر برای پیوستن به رئال مادرید اضافه کرد:« او پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. این واقعیت که او به رئال مادرید ملحق شد در واقع پاداشی برای تلاش او است. او بازیکنی است که تمرکزش به صورت کامل روی تمرینات است و یک رهبر واقعی برای هر تیمی به حساب می‌آید.»
فلیک به برنامه فشرده برگزاری بازی‌های ملی نیر اشاره کرد و ادامه داد:« برگزاری چهار بازی پس از این فصل طولانی و سخت بسیار زیاد است. تعطیلات تابستانی کوتاه است و هیچ فرصتی برای آماده‌سازی نیست. ما باید به دنبال راهی برای استراحت دادن به بازیکنان باشیم.»

دیدگاه‌ها