کد خبر : 1828640 | 21 خرداد 1401 ساعت 18:20 | 46.2K بازدید | 15 دیدگاه

پس از برناردو حالا زینچنکو

بارسلونا دست بردار منچسترسیتی نیست

بارسلونا برای تقویت خط حمله و دفاع چپ خود روی دو بازیکن منچسترسیتی تمرکز کرده است.

بارسلونا دست بردار منچسترسیتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها شرایط مالی خوبی ندارد ولی هر روز یک بازیکن را به این باشگاه مرتبط می‌کنند. مدیران بارسا در تلاشند تا منابع مالی برای خرید بازیکن را فراهم کنند و یکی از اهداف اصلی‌شان خرید یک مدافع چپ است تا رقیبی جدی برای جوردی آلبا باشد و پس از جدایی لوکاس دینیه و جونیور فیرپو، بارسا فصل گذشته را بدون جانشین برای آلبا پشت سر گذاشت و به وقت مصدومیت این بازیکن، شاهد حضور سرجینیو دست در پست غیرتخصصی‌اش بودیم.

1720596

 

طبق ادعای اسپورت، گزینه اول بارسا برای تقویت این منطقه مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی است ولی او هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد و جدایی‌اش به سادگی میسر نخواهد شد. گزینه دوم پس از آلونسو اما الکساندر زینچنکو، مدافع اوکراینی منچسترسیتی است.

1720597

 

اسپورت نوشته است که فران تورس، مهاجم بارسا و هم‌‌تیمی سابق زینچنکو، جدب وی را توصیه کرده و مدیران باشگاه نیز آن را در نظر دارند. زینچنکو تا 2024 با سیتی قرارداد دارد و در سیتی بازیکن فیکس محسوب نمی‌شود. گفته می‌شود سیتی مشکلی با فروش این بازیکن نخواهد داشت و با دریلافت پیشنهادی خوب، مجوز جدایی‌اش را صادر می‌کند. این روزها شایعاتی درمورد علاقه بارسا به یک ستاره دیگر سیتی یعنی برناردو سیلوا هم شنیده می‌شود.

دیدگاه‌ها