کد خبر : 1828649 | 21 خرداد 1401 ساعت 16:43 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی سنگال انتقال مانه به بایرن مونیخ را تایید کرد

آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ را تلویحا تایید کرد.

سرمربی سنگال انتقال مانه به بایرن مونیخ را تایید کرد

به گزرش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی لیورپول بعد از سپری کردن شش سال درخشان در این باشگاه، تصمیم به جدایی از جمع مرسی سایدی ها قرار گرفته و تمایلی به تمدید قرارداد با لیورپول ندارد. از بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین مشتری سادیو مانه نام برده شده و مذاکرات بین این باشگاه و لیورپول بر سر این انتقال آغاز شده است. اگرچه طرفین هنوز از نظر مالی به توافق نرسیده اند، اما به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و سادیو مانه فصل بعد در بایرن بازی می کند.

1720613

سادیو مانه چند ماه قبل با لباس تیم ملی سنگال موفق به فتح جام ملت های آفریقا شده و زیر نظر آلیو سیسه، این بازیکن روزهای درخشانی را در رده ملی نیز سپری کرده است. حالا آلیو سیسه مدعی شد انتقال به بایرن بهترین تصمیم برای مانه است و او در این باشگاه شرایط خوبی خواهد داشت.

آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال در این رابطه گفت: "باشگاه بایرن مونیخ با در اختیار داشتن یک سرمربی آلمانی، فوتبالی بر پاسخ تلاش فراوان و پرس شدید را در زمین ارائه می دهد. سادیو مانه در گذشته نیز در باشگاه سالزبورگ اتریش بازی کرد که یک کشور هم مرز با آلمان است و این بدان معناست که مقصد بعدی این بازیکن سرزمینی ناآشنا برای این بازیکن نخواهد بود. از نظر من باشگاهی که سادیو مانه در آن بهترین شرایط و احساس را در آینده خواهد داشت، بایرن مونیخ نام دارد."

دیدگاه‌ها