کد خبر : 1828653 | 21 خرداد 1401 ساعت 17:20 | 21K بازدید | 10 دیدگاه

لئو بازیگر شد

نقش‌آفرینی لیونل مسی در یک سریال آرژانتینی

اخیرا ویدئویی منتشر شده که از ایفای نقش لیونل مسی، ستاره فوتبال جهان، در یک سریال آرژانتینی خبر می‌دهد.

نقش‌آفرینی لیونل مسی در یک سریال آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، طبق گزارش رسانه‌های آرژانتینی، مسی در فصل دوم سریال «the protectors» ایفای نقش خواهد کرد اما هنوز نقشی که آن را بازی می‌کند و تعداد قسمت‌هایی که در آن حضور خواهد داشت؛ مشخص نیست. این سریال آغازی برای حضور ستاره فوتبال در دنیای فیلم و سریال خواهد بود یا نه. نقشی که لیونل مسی ایفا خواهد کرد، هنوز مشخص نشده اما موضوع سریال درباره‌ی مدیر برنامه‌های فوتبالیست‌های بزرگ جهان است. در حال حاضر صحنه‌هایی با حضور مسی در پاریس و بوئنوس آیرس ضبط شده اما هیچ بیانیه و اطلاعاتی درباره آن‌ها منتشر نشده است.

1719752

 

تلویزیون ملی آرژانتین نیز درباره‌ی این سریال سکوت کرده و اطلاعاتی نداده است. گفته شده مسی تمایل دارد سریال در سکوت ساخته شود، تا سال آینده که به پخش خواهد رسید.

مسی، فوق ستاره فوتبال آرژانتین که اکنون برای باشگاه پاری‌سن ژرمن بازی می‌کند، دستاوردهای فوتبالی زیادی را کسب کرده، او هفت بار برندهٔ توپ طلا و 6 بار برنده کفش طلای اروپا شده‌ است.

1720623


همچنین مسی علاوه بر این سریال، در مستند شرکت آمازون از تیم ملی آرژانتین نیز حضور دارد. آمازون پرایم اعلام کرده است که سریال «همه یا هیچ» را بر اساس داستان تیم ملی آرژانتین در جریان کوپا آمه‌ریکای تابستان گذشته و بازی‌های مقدماتی جام جهانی در راه رسیدن به قطر رونمایی خواهد کرد. این سریال مستند قرار است 10 جولای(یک ماه بعد) پخش شود.

دیدگاه‌ها