کد خبر : 1828732 | 22 خرداد 1401 ساعت 09:50 | 7.4K بازدید | 6 دیدگاه

فلیک: بازیکنان از این نتیجه ناراحت شدند

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید کسب نتیجه تساوی برابر تیم ملی مجارستان چندان به مذاق بازیکنانش خوش نیامده است.

فلیک: بازیکنان از این نتیجه ناراحت شدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف مجارستان رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
حالا مجارستان با چهار امتیاز و در فاصله تنها یک امتیازی با ایتالیای صدرنشین، در رده دوم گروهش قرار گرفته و بالاتر از دو تیم مطرح انگلیس و آلمان قرار دارد و این اتفاقی است که پیش‌بینی آن پیش از شروع این مسابقات بسیار دشوار به نظر می‌رسید. 
هانسی فلیک پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«من پیش از این هم گفته بودم که بعد از بازی برابر تیم ملی انگلیس، این بازی بدون شک سخت‌ترین دیداری خواهد بود که در این رقابت‌ها برگزار کرده‌ایم.»

 

1701238


این مربی آلمانی با اشاره به سبک بازی حریف و شرایط بازی گفت:« مجارستان تیم بسیار منسجمی است. ما نتوانستیم سبک بازی مدنظر خودمان را در خط حمله پیاده کنیم و اشتباهات بسیار زیادی هم مرتکب شدیم. اما در نهایت نباید فراموش کنیم که ما در حال طی کردن روند پیشرفت هستیم.»
او در پاسخ به سوالی درباره نظرش درباره این دیدار و تاثیر آن برای آلمان اضافه کرد:« من هیچ توجیهی نمی‌آورم چون ما واقعا به دنبال کسب سه امتیاز این بازی بودیم. با این حال، باید اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم درس‎هایی از این بازی برای آینده بگیریم.»
فلیک درباره واکنش بازیکنانش به کسب نتیجه مساوی و به خطر افتادن شانس صعودشان از این گروه گفت:« همه پس از بازی در رختکن بسیار ناراحت و ناامید بودند. ما حالا دو روز فرصت برای استراحت و بازیابی قوا داریم و باید 11 بازیکن در نهایت آمادگی را در دیدار برابر تیم ملی ایتالیا به زمین بفرستیم.»

دیدگاه‌ها