کد خبر : 1828851 | 22 خرداد 1401 ساعت 22:36 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

توضیح کیه‌لینی درباره نماد یورو2020؛ بدجوری گرفتمش

جورجو کیه‌لینی برای اولین‌بار درباره صحنه مشهور درگیری‌اش با بوکایو ساکای انگلیسی در فینال یورو2020 و صحنه معروف کشیدن پیراهن ساکا صحبت کرد.

توضیح کیه‌لینی درباره نماد یورو2020؛ بدجوری گرفتمش

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه‌های جنجالی فینال یورو2020 که تابستان گذشته برگزار شد درگیری بین جورجو کیه‌لینی، ستاره کهنه‌کار ایتالیا، و بوکایو ساکا، پدیده جوان آرسنال، بود. اتفاقی که همچنان از بحث‌های همیشگی در محافل فوتبال انگلیس است. جایی که در اواخر 90دقیقه عادی مسابقه‌‌، بوکایو ساکای جوان استارت زده و مشخص بود که از کیه‌لینی خسته عبور خواهد کرد. کیه‌لینی که توان دویدن پا به پای ساکا را نداشت پیراهن او را به‌شدت کشید و ساکا را نقش زمین کرد.

1720883
صحنه مشهور گرفتن پیراهن ساکا در فینال یورو2020 که کیه‌لینی می‌گوید به نماد آن رقابتها تبدیل شده

کیه‌لینی بعد از مدت‌ها سکوت در مقابل سوالات انگلیسی‌ها، بعد از تساوی بدون گل دو تیم انگلیس و ایتالیا در بازی دیشب، بالاخره به سوال‌ها درباره آن اتفاق پاسخ داد و گفت:" آن صحنه به نماد بازی‌‌های یورو2020 تبدیل شده. در تابستان پارسال هیچ میمی آنقدر تکرار نشد. شاید بتوانم بگویم یکی از معدود اشتباهات من در آن رقابت‌ها بود".

ستاره کهنه‌کار ایتالیا در ادامه گفت:"بازی در وقت‌های عادی جریان داشت. من در آن صحنه مسیر حرکت توپ را حدس زدم و فکر کردم می‌‌توانم بدنم را حایل کنم تا توپ از خط کناری عبور کند و بیرون برود. درحالی‌که می‌توانستم توپ را کنترل کنم. اما در لحظه نظرم این بود که می‌توانم بدنم را بین توپ و ساکا حایل کنم و بگذارم توپ به اوت برود. اما ساکا من را دور زد. وقتی دیدم دور زده شده‌ام و ساکا کلی فضا برای دویدن در اختیار دارد واکنشم گرفتن او بود. بدجوری هم گرفتمش!"

دیدگاه‌ها