کد خبر : 1828881 | 23 خرداد 1401 ساعت 00:56 | 31.9K بازدید | 9 دیدگاه

عارف آقاسی؛ تعویضی برای اشتباهات خط دفاعی

یکی از تعویض‌های خوب اسکوچیچ در بازی با الجزایر که در بین دو نیمه صورت گرفت آمدن عارف آقاسی به جای احسان حاج صفی بود.

عارف آقاسی؛ تعویضی برای اشتباهات خط دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، با این تعویض امید نورافکن به پست تخصصی‌اش یعنی مدافع چپ برگشت و عارف آقاسی در کنار مجید حسینی در قلب خط دفاعی بازی کرد. امید نورافکن که پیش از این هم در این پست در تیم ملی بازی کرده بود در مصاف با الجزایر یک بار دیگر بازی در قلب خط دفاعی را تجربه کرد. آنهم در مسابقه‌ای که در کنارش نه شجاع بازی کرد نه محمدحسین کنعانی‌زادگان. به این‌خاطر که شجاع مصدوم و محمد حسین هم محروم بود و امید نورافکن و مجید حسینی دو مدافع میانی تیم ملی در نیمه نخست بازی با الجزایر بودند. ناهماهنگی میان این دو بازیکن موجب شد سرمربی تیم ملی در بین دو نیمه عارف آقاسی را آماده بازی کند.

1720935

شاید اگر پاس به عقب اشتباه امید نورافکن که منجر به گل دوم الجزایر شد در نیمه دوم صورت نمی‌گرفت می‌شد به خط دفاعی تیم ملی در نیمه دوم بر خلاف نیمه نخست نمره قبولی داد به خصوص که با حضور عارف آقاسی در قلب خط دفاعی تیم ملی در دفاع با هماهنگی بیشتری فوتبال کرد. روی گل نخست تیم ملی هم عارف آقاسی پیشروی خوبی داشت و بعد از سپردن توپ به علی قلی‌زاده، این بازیکن امید نورافکن را دید و پاس از کنار امید نورافکن در دهانه دروازه به علیرضا جهانبخش رسید و کاپیتان یک بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد.

با عملکردی که امید نورافکن در قلب خط دفاعی داشت و هم‌چنین نمایش خوب عارف آقاسی بعید به نظر می‌رسد اینبار اسکوچیچ در غیاب شجاع و کنعانی‌زادگان از وجود امید نورافکن در قلب خط دفاعی استفاده کند. به خصوص که حالا این دو مدافع دو جانشین دارند. مجید حسینی و عارف آقاسی.

دیدگاه‌ها