کد خبر : 1828957 | 23 خرداد 1401 ساعت 16:39 | 12.7K بازدید | 11 دیدگاه

پیروزی طعم خوبی خواهد داشت؛

نویر: امیدوارم بالاخره یک بار ایتالیا را مغلوب کنیم

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان امیدوار است تیمش بالاخره مقابل ایتالیا به برتری دست یابد.

نویر: امیدوارم بالاخره یک بار ایتالیا را مغلوب کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در طول تاریخ و در مسابقات رسمی موفق به شکست ایتالیا نشده و فقط یک بار در یورو 2016 در ضربات پنالتی بر این تیم غلبه کرده است. در آستانه تقابل دو تیم در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، مانوئل نویر در نشست خبری حضور پیدا کرده و مدعی شد پیروزی مقابل ایتالیا باعث می شود فصل فوتبالی برای آنها شیرین تمام شود.

1721056

مانوئل نویر گفت: "من همیشه باید خودم را با مدافعانی که مقابل من بازی می کنند وفق بدهم و این بستگی به سطح بازی آنها و ساختار تیمی دارد. این روند همچنین به آمادگی بدنی نیز مربوط می شود. به زمین می‌رویم و خواهیم دید تا چه زمانی من آمادگی جسمانی خوبی خواهم داشت و می توانم عملکرد درخشانی ارائه دهم. 

پیروزی در مسابقه فردا طعم خوبی خواهد داشت، زیرا در سال های اخیر در یک بازی بیش از 90 دقیقه مقابل ایتالیا پیروز نشده ایم و در سال 2016 نیز پیروزی در ضربات پنالتی رخ داد. اگر سه امتیاز این مسابقه را بگیریم پایان خوبی برای فصل خواهیم داشت و موفق شده ایم یک تیم بزرگ را شکست دهیم.

رویارویی با جان لوییجی دوناروما در مسابقه فردا شب؟ این وظیفه من نیست که قضاوت کنم که چه کسی دروازه‌بان بهتری است و البته خیلی های دیگر نیز هستند. حتی در رختکن تیم ملی آلمان نیز دروازه بان های بزرگی وجود دارند که در سطح بالایی کار می کنند. به طور کلی، سنگربانان امروزی عملکرد فوق العاده ای دارند و بسیار درخشان کار می‌کنند."

1721057

دیدگاه‌ها