کد خبر : 1828970 | 23 خرداد 1401 ساعت 18:18 | 48.9K بازدید | 5 دیدگاه

پدر سون هیونگ مین:

پسرم باید در بهترین تیم‌های جهان بازی کند

پدر سون هیونگ مین مدعی شد پسرش باید در باشگاهی بزرگ در فوتبال جهان بازی کند.

پسرم باید در بهترین تیم‌های جهان بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای اسپرز موفق شد پس از دو بار گلزنی در جریان پیروزی تاتنهام در مقابل نوریچ سیتی، تعداد گل‌های خود در این فصل لیگ برتر را به عدد 23 برساند و برنده مشترک کفش طلای فصل گذشته در کنار محمد صلاح شود. حالا سون وونگ جونگ، پدر این ستاره موفق در فوتبال اروپا تاکید کرد فرزندش باید تلاش خود را بیشتر کرده و بتواند سطح فوتبال خود را در آینده ارتقاء دهد.

1711682

سون وونگ جونگ گفت: "سون هیونگ مین باید سخت‌تر کار کند و پیشرفت بیشتری داشته باشد. اگر از آنچه اکنون به‌دست آورده راضی باشد، بحران در راه خواهد بود. پسرم باید تلاش کند تا در بهترین فرم بماند. همچنین سون هیونگ مین باید بتواند نقشی بزرگ در یکی از باشگاه‌های برتر جهان ایفا کند. 

در آن زمان است که او یک بازیکن در کلاس جهانی خواهد شد. همان‌طور که قبلا نیز گفتم، او باید در هر زمینه‌ای 10 درصد بهتر عمل کند تا به آن هدف برسد. پسرم امسال گل‌های زیادی به ثمر رساند، اما به این معنا نیست که سال آینده هم همین کار را خواهد کرد. تنها بازیکنانی که آماده هستند می‌توانند از مشکلات جان سالم به در ببرند. سون باید با ذهنی محتاط با همه چیز روبه‌رو شود و نمی‌تواند بیش از حد مغرور باشد."

دیدگاه‌ها