کد خبر : 1829025 | 24 خرداد 1401 ساعت 00:12 | 77K بازدید | 15 دیدگاه

تا سه، چهار روز آینده تصمیم نهایی را می گیرم

واکنش صادقی به پیشنهادات استقلال،پرسپولیس و اتحادکلباء

سعید صادقی بهترین پاسور لیگ قبل گفت فعلاً پیشنهادی ندارم و در چند روز آینده تصمیم خواهم گرفت.

واکنش صادقی به پیشنهادات استقلال،پرسپولیس و اتحادکلباء

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی را می‌توان سوژه شماره یک بازار نقل و انتقالات تابستانی نامید. ستاره گل گهر که با 14 پاس گل عنوان بهترین پاسور لیگ بیست و یکم را از آن خود کرد، خواهان سفت و سخت زیادی دارد. استقلال و پرسپولیس مهم‌ترین تیم‌هایی هستند که برای جذب صادقی یک دوئل ویژه را آغاز کرده‌اند ضمن اینکه امروز خبر از پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن از تیم اتحاد کلباء امارات به میان آمد.

صادقی که به‌همراه سایر اعضای تیم ملی ایران امشب از قطر به تهران بازگشت، در فرودگاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او درباره پیشنهاداتی که از تیم‌های مختلف دریافت کرده است، گفت: فعلا پیشنهادی ندارم. تا چند روز دیگر در مورد آینده‌ام تصمیم می‌گیرم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است به‌زودی برای مذاکره با یک تیم راهی امارات شود، تصریح کرد: صحبت‌هایی شده اما در جریان کامل آن نیستم. مدیر برنامه‌هایم تصمیم می‌گیرد.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبای امارات، شخصاً با او صحبت کرده است، گفت: خیر، فکر می‌کنم با مدیر برنامه‌هایم صحبت شده است.

او در مورد اینکه کدام تیم اماراتی به او پیشنهاد داده است اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نشده است.

بهترین پاسور لیگ بیست و یکم همچنین درباره پیشنهاد استقلال و پرسپولیس نیز عنوان کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

صادقی در پایان در مورد اینکه محمدی معاون ورزشی پرسپولیس اعلام کرده است با او به توافق رسیده‌اند این‌گونه پاسخ داد: با هیچ تیمی توافق نکرده‌ام. تا سه چهار روز آینده صددرصد تصمیم می‌گیرم.

دیدگاه‌ها