کد خبر : 1829078 | 24 خرداد 1401 ساعت 12:38 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

حمایت لوییز انریکه از هوادار نوجوان آسنسیو (عکس)

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در اقدامی جالب مانع از برخورد نیروهای امنیتی با پسر نوجوانی شد که وارد زمین بازی شده بود.

حمایت لوییز انریکه از هوادار نوجوان آسنسیو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی اسپانیا و جمهوری چک که با پیروزی 0-2 تیم اسپانیا همراه بود، یکی از هواداران از روی سکوها وارد زمین شد. 
نیروهای امنیتی بلافاصله این تماشاگر را دنبال کردند اما سن کم او و سرعت بالایی که داشت باعث شد که هیچ یک از آنها موفق به مهارش نشوند. 

 

1721235


در همین حین، بازیکنان و کادر فنی اسپانیا کنار زمین ایستاده و مشغول تماشای این صحنه بودند که انریکه پیش رفت و به این پسر نوجوان اشاره کرد که به سمت او بیاید و سپس از ماموران خواست که کاری با او نداشته باشند. 

 

1721236


سرمربی تیم ملی اسپانیا متوجه شد که این تماشاگر کم سن و سال خواهان دیدار با مارکو آسنسیو است و همین باعث شد که از این هافبک رئال مادرید بخواهد که به نزد او آمده و با این تماشاگر صحبت کند. 

 

1721237


آسنسیو نیز فورا به سمت این تماشاگر رفت و همزمان پیراهنش را نیز از تن درآورد تا به او اهدا کند و احتمالا عکسی هم به یادگار با او گرفته باشد. 
این موضوع مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته و بسیاری عملکرد لوییز انریکه در ممانعت از برخورد خشن ماموران امنیتی با این تماشاگر را تحسین کرده‌اند. هرچند عده‌ای نیز باور دارند که چنین رفتارها و اتفاقاتی باعث تحریک افراد دیگر برای ورود غیرقانونی به زمین و اخلال در روند برگزاری بازی و نظم و ترتیب ورزشگاه می‌شود.

دیدگاه‌ها