کد خبر : 1829100 | 24 خرداد 1401 ساعت 17:20 | 29.1K بازدید | 15 دیدگاه

جیمی کاراگر:

نگرانم؛ شاید دیگر نتوان مانع قهرمانی سیتی شد

کاپیتان سابق لیورپول معتقد است شاید انتقال ارلینگ هالند به سیتی باعث کم شدن جذابیت‌های لیگ برتر شود.

نگرانم؛ شاید دیگر نتوان مانع قهرمانی سیتی شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در 4 فصل از 5 فصل اخیر توانسته قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در دو دوره نبرد قهرمانی تا روز پایانی ادامه داشت و هر دو بار سیتی توانست با حداقل امتیاز از لیورپول جلو بزند و جام را بالای سر ببرد. تنها در سال 2020 بود که قرمزهای آنفیلد توانستند قاطعانه قهرمان شوند.

با انتقال ارلینگ هالند به سیتی، بدون‌شک این تیم قدرتی مضاعف نیز پیدا خواهد کرد و این باعث نگرانی جیمی کاراگر شده است.

1721257

کاپیتان سابق لیورپول در این‌رابطه به اسکای اسپورتس گفت:« انتقال هالند به سیتی از نظر من باید باعث نگرانی تمام تیم‌های لیگ برتر به خصوص مدعیان قهرمانی باشد. او در 30 بازی فصل قبل 29 گل زد و می‌تواند حتی در سیتی عملکردش را بهتر کند. در مورد یکی از بهترین‌های دنیا که سن کمی هم دارد، حرف می‌زنیم. هنوز بهترین سال‌های او در پیش هستند و این نگران کننده است. البته هنوز برای بالا بردن پرچم سفید زود است چون برایم واقعا جذاب است که ببینم هالند چگونه در سیتی خودش را وفق می‌دهد.»

1721009

کاراگر ادامه داد:« پپ گواردیولا فصل قبل بدون مهاجم هدف بازی کرد و بازهم نتایج خوبی گرفت و قهرمان شد. البته انتقال هالند برای لیگ برتر اتفاق خوبی بود. ما حالا یکی از بهترین‌های دنیا را در لیگ‌مان داریم و این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد. به خصوص که هالند می‌تواند بهترین سال‌های فوتبالش را در لیگ برتر پشت سر بگذارد. تماشای بازی‌های هالند در سیتی جذاب و تماشایی خواهد بود ولی از سوی دیگر مقابله با سیتی را دشوارتر از قبل خواهد کرد. شاید دیگر نتوان جلوی پیشروی این تیم را گرفت.»

دیدگاه‌ها