کد خبر : 1829143 | 24 خرداد 1401 ساعت 18:34 | 96.3K بازدید | 16 دیدگاه

شماره 10 جدید تیم ملی استقلالی است(عکس)

اللهیار صیادمنش در اردوی اخیر تیم ملی و بازی با الجزایر وارث جدید پیراهن شماره 10 لقب گرفت.

شماره 10 جدید تیم ملی استقلالی است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیراهن شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران در طول تاریخ صاحبان زیادی داشته است. اگرچه این پیراهن یادآور گل‌های دیدنی علی دایی در تورنمنت‌های مختلف برای ایرانیان است اما بد نیست بدانید که ستاره‌هایی مثل حسن روشن، غلامرضا فتح‌آبادی، کریم باوی، صمد مرفاوی و رسول خطیبی نیز این پیراهن را در ادوار مختلف برتن کرده‌اند.
آخرین شماره تیم ملی فوتبال ایران بعد از رسول خطیبی هم کریم انصاری‌فرد بود و تا همین چند ماه قبل با این شماره جذاب در رقابت‌های ملی حضور پیدا می‌کرد.
انصاری‌فرد اما در اردوی اخیر تیم ملی با نظر دراگان اسکوچیچ حضور نداشت. یکی از کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال که در همه اردوهای قبلی حاضر بود به بزرگ‌ترین غایب اردوی اخیر تبدیل شد تا کادر تیم ملی شماره 10 او را نیز به فرد جدیدی بسپارد.

1721327
اگرچه انصاری‌فرد همچنان این شانس را دارد تا قبل از جام جهانی دوباره به تیم ملی برگردد و پیراهن شماره 10 را پس بگیرد اما در بازی گذشته با الجزایر پیراهن او به اللهیار صیادمنش اعطا شد. مهاجم سابق استقلال و کنونی هال سیتی که یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران به شمار می‌رود در نیمه دوم دیدار با الجزایر به‌عنوان یار تعویضی با شماره 10 به میدان رفت تا این پیراهن در فوتبال ایران وارث جدیدی پیدا کند.
صیادمنش که همچنان زیر 23 سال سن دارد، یکی از امیدهای آینده فوتبال ایران است که برای حضور در جام جهانی قطر نیز انگیزه‌های متفاوتی را جست‌و‌جو می‌کند.

دیدگاه‌ها