کد خبر : 1829332 | 25 خرداد 1401 ساعت 21:23 | 75.1K بازدید | 2 دیدگاه

جایگزین سرمربی تیم‌ملی شهریور اعلام می‌شود

تنها 10 روز لازم بود تا بعد از قهرمانی خاتون بم تحت هدایت مرضیه جعفری، بار دیگر نام این مربی پُرافتخار در رسانه‌ها مطرح شود.

جایگزین سرمربی تیم‌ملی شهریور اعلام می‌شود

به گزارش “ورزش سه” 10 روز بعد از کسب هشتمین قهرمانی خاتون بم در لیگ‌برتر و برکناری مریم ایراندوست از تیم‌ملی، بار دیگر نام مرضیه جعفری بر سر زبان‌ها افتاده.
مرضیه جعفری مربی پُرافتخار متولد شهر بم است که از هفده سالگی با تشکیل یک تیم در این شهر به‌عنوان بازیکن-مربی وارد فوتبال حرفه‌ای شد.
جعفری که از اولین دوره تشکیل لیگ‌برتر زنان (جام کوثر) به همراه تیم بم در این لیگ حضور داشته است با کسب هشت قهرمانی رکورد دست‌نیافتنی را در فوتبال زنان ثبت کرده.
رسانه‌ها معتقدند مریم آزمون یک گزینه کوتاه مدت برای هدایت تیم‌ملی در مسابقات کافا پیش رو است و بعد از این مسابقات و در شهریورماه سال جاری مرضیه جعفری جایگزین وی خواهد شد.
در همین خصوص گفت‌و‌گوی کوتاهی با خانم جعفری انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

از فصلی که گذشت شروع کنیم.

در فصل گذشته لیگ جذابی را پشت سر گذاشتیم که به دلیل اردوهای تیم‌ملی مقداری فرسایشی شده بود اما با مدیریت خوب خانم ناظمی خوشبختانه لیگ به شکل خوبی به اتمام رسید و تیم ما هم عملکرد موفقی در این دوره از رقابت‌ها داشت.

برای دومین بار یک تیم از کشور ما در لیگ قهرمانان زنان آسیا حضور خواهد داشت و خاتون نماینده ایران در این رقابت‌هاست، برنامه شما برای حضور در این مسابقات چیست؟

بله همان‌طور که گفتید کشور ما برای دومین‌بار در لیگ‌ قهرمانان آسیا نماینده دارد و در همین زمینه قصد برپایی اردو‌های خوب و حتی مسابقات برون مرزی هم داریم. تمرینات ما برای حضور موفق در این مسابقات از دهم تیرماه آغاز خواهد شد که امیدوارم در این مسابقات نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

1721627

آیا لیست بازیکنان خروجی و ورودی شما برای فصل آینده مشخص شده؟

برای فصل آینده هم بازیکن خروجی خواهیم داشت و هم سعی در جذب بازیکنان جدید داریم. البته اولویت ما حفظ ستاره‌های خودمان است و سعی داریم تا شاکله تیمی خود را حفظ کنیم اما قصد جذب بازیکنان دیگری را هم داریم که هنوز قطعی نشده.

این روزها نام شما به‌عنوان گزینه اصلی جایگزینی خانم ایراندوست بعد از مسابقات کافا تاجیکستان است و بسیاری معتقدند خانم آزمون یک جانشین موقت است، نظرتان در این خصوص چیست؟

در خصوص تیم‌ملی فعلا نظری ندارم و برای همکارانم آرزوی موفقیت دارم، تنها یک نکته قابل ذکر در این خصوص وجود دارد آن هم این است که فدراسیون باید با تصمیمات درست به جامعه زنان فوتبال کمک کند.
اگر فدراسیون تصمیمات درستی داشته باشد می‌تواند هم به بازیکنان، هم به مربیان و هم به‌طور کلی به فوتبال بانوان کمک کند.

دیدگاه‌ها