کد خبر : 1829348 | 26 خرداد 1401 ساعت 01:36 | 288.6K بازدید | 117 دیدگاه

شهباززاده دوباره با پیراهن آبی

اولین خرید استقلال خودش را لو داد!

سجاد شهباززاده با انتشار استوری با پیراهن استقلال به شایعات پیرامون پیوستنش به جمع آبی‌ها دامن زد.

اولین خرید استقلال خودش را لو داد!

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته بحث های متعددی پیرامون پیوستن سجاد شهباززاده به استقلال وجود داشت. مهاجم سابق استقلال که فصل گذشته در جمع طلایی پوشان اصفهانی حضور داشت، تقریبا جدایی اش از این تیم قطعی شده است.

شهباززاده البته در روزهای اول نقل و انتقالات بحث هایی درباره پیوستنش به پرسپولیس وجود داشت اما در ادامه شایعات به سمت پیوستن او به استقلال رفت و حالا به نظر می رسد این موضوع مراحل نهایی اش را طی می کند.

مهاجم پیشین سپاهان بعد از بحث هایی که درباره پیوستنش به استقلال مطرح شده، ساعتی قبل در صفحه شخصی اش یک استوری منتشر کرد تا اینطور به نظر برسد که حضورش در تیم آبی پوش پایتخت قطعی شده است.

1721649


شهباززاده عکسی از دوران حضور خودش در استقلال با پیراهن شماره 10 منتشر کرده که می توان اینطور برداشت کرد که او اولین خرید آبی پوشان درفصل جدید لیگ برتر است .

این در شرایطی است که هنوز سرمربی جدید استقلال معرفی نشده و مسئولان باشگاه نیز سعی دارند حتی الامکان تا زمان معرفی سرمربی از بازیکنان جدید رونمایی نکنند اما شهباززاده خودش با انتشار استوری با پیراهن استقلال این موضوع را تقریبا علنی کرد.

با این تفاسیر هواداران استقلال منتظر هستند تا این مهاجم باتجربه و گلزن دوباره به جمع نفرات شان اضافه شود. او احتمالا جایگزین رودی ژستد خواهد شد که در پایان فصل گذشته از جمع استقلالی ها جدا شد و خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها