کد خبر : 1829399 | 26 خرداد 1401 ساعت 15:17 | 15.7K بازدید | 12 دیدگاه

رضاییان: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای تغییر کادرفنی تیم ملی وجود ندارد.

رضاییان: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است

به گزارش ورزش سه، بهرام رضاییان عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود تا در خصوص وضعیت تیم ملی و دراگان اسکوچیچ و نقد هایی که به عملکرد این تیم و فدراسیون فوتبال وارد می‌شود صحبت کند.

در بخشی از این گفت‌وگو محمدحسین میثاقی به رفتار هایی که با سرمربی تیم ملی می‌شود انتقاد کرد و گفت: «تکلیف شما با اسکوچیچ چیست؟ اگر او را می‌خواهید چرا مستقیم اعلام نمی‌کنید؟ اگر نمی‌خواهید نشان دادن این مسئله با کار های مختلف قشنگ نیست. شما پاداش و مطالبات او را پرداخت نمی‌کنید، وقتی بلیت می‌گیرید باید برای سرمربی فرست بگیرید؛ مگر می‌شود سرمربی بین بازیکنان بنشیند؟ اینها رفتار هایی است که وقتی با سرمربی انجام بدهید مربی حس می‌کند او را نمی‌خواهید. شما در دوره های قبلی می‌توانستید چنین بلیتی بگیرید؟ در این صورت اردو با این اتفاق تمام می‌شد. آقای ماجدی هم می‌گفت ما از اسکوچیچ حمایت می‌کنیم ولی هیچ چیز بالا تر از تیم ملی نیست. همیشه بعد از این جمله یک "ولی" وجود داشته است. رک بگویید داستان چیست؟»

بهرام رضاییان در پاسخ به این اظهارات مجری برنامه فوتبال برتر گفت: در مورد پرواز درست می‌فرمایید. طبق قرارداد بود؛ ایشان قراردادی داشت که شرایط پروازی‌ به این شکل بود اما اصلاح شد.‌ در حال حاضر شان و جایگاه سرمربی تیم ملی حفظ می‌شود.

وی افزود: ما "ولی" نداریم و منطور آقای ماجدی هم این نبود‌. آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستند و تمام. ولی ندارد. امروز شما مصاحبه های پیشکسوتان و افراد با تجربه فوتبال کشور را در رسانه ها خواندید؛ همه از آقای اسکوچیچ حمایت کردند. آقای اسکوچیچ در سخت ترین شرایط تیم را تحویل گرفتند و تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و الان هم واقعا زحمت می‌کشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون سپس با حمایت از دراگان اسکوچیچ بیان کرد: من از فضای رسانه ای کشور، سایت ها و خبرگزاری ها تشکر می‌کنم که همه دغدغه تیم ملی را دارند. من با یکی از دوستان که همیشه انتقادات تند اما به جا و منطقی دارند صحبت کردم؛ شاید راضی نباشد اسمش را بیاورم اما ایشان هم با وجود همه انتقادات، دلش برای تیم ملی فوتبال می‌سوزد. اینکه فضای رسانه ای کشور مدعی این شده که اسکوچیچ باشد یا نه به‌خاطر این است که دغدغه تیم ملی و نگرانی برای جام جهانی را دارند اما من اعلام می‌کنم آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال است و فدراسیون هیچ برنامه ای برای تغییر ایشان ندارد. هیئت رئیسه و فدراسیون از آقای اسکوچیچ حمایت می‌کنند و برای ایشان آرزوی بهترین ها را داریم.

دیدگاه‌ها