کد خبر : 1829453 | 27 خرداد 1401 ساعت 00:00 | 67.6K بازدید | 13 دیدگاه

افشاگری ایجنت سابق علیه لوا

علت نه گفتن لواندوفسکی به PSG؛ همسرش، آنا

ایجنت سابق رابرت لواندوفسکی فاش کرد که او چرا به پیشنهادهای PSG و تیم‌های انگلیسی حتی فکر هم نکرده و تنها راضی به انتقال به بارسلونا است.

علت نه گفتن لواندوفسکی به PSG؛ همسرش، آنا

به گزارش "ورزش سه"، در صورتی‌که همه تلاش‌های بایرن مونیخ برای حفظ رابرت لواندوفسکی ناکام بماند، او قطعا راهی بارسا خواهد شد. این در حالی است که دو باشگاه ثروتمند PSG و منچسترسیتی از زمانی که مطلع شدند ستاره لهستانی قصد ترک بایرن را دارد برای راضی کردن او پیشقدم شده بودند.

اما ایجنت سابق لواندوفسکی می‌گوید مهاجم کارکشته لهستانی به پیشنهادهای تیم‌های دیگر حتی فکر هم نکرده و تنها باشگاهی که به غیر از بایرن مونیخ ممکن است پذیرای او باشد بارسلونا است.

1721813

کوچارسکی که در گذشته مدیریت برنامه‌های مهاجم لهستانی را به‌عهده داشت در اظهارنظری جنجالی می‌گوید دلیل نه گفتن رابرت به پیشنهادهای فرانسوی و انگلیسی، آنا، همسر او بوده. ایجنت سابق لواندوفسکی در این‌باره گفت:" من زمانی که ایجنت رابرت بودم اجازه نداشتم با PSG حرف بزنم چون همسر رابرت دوست نداشت در پاریس زندگی کند. شاید این ماجرا حالا عوض شده باشد ولی زمان من که این‌طور بود".

اما حالا که بر اساس این ادعا، پیوستن به تیم‌های فرانسوی برای لواندوفسکی خط قرمز بوده، پس او چرا از مذاکره با تیم‌های انگلیسی مثل منچسترسیتی هم طفره می‌رود؟ کوچارسکی در این‌باره می‌گوید رابرت آب و هوای بد انگلیس را بهانه می‌کرده. او در این‌باره گفت:" هر وقت صحبت از انگلیس می‌شد این بهانه بچگانه را از رابرت می‌شنیدم که آنجا خیلی باران می‌بارد".

ایجنت سابق لواندوفسکی می‌گوید برایش مشخص بوده که دلیل واقعی عدم علاقه لواندوفسکی به باشگاه‌های انگلیسی چیز دیگری است. کوچارسکی در این‌باره گفت:" به نظرم دلیل اصلی این بود که رابرت می‌ترسید اگر به لیگ برتر برود نتواند به اندازه‌ای که در آلمان درخشان بود، آنجا هم بدرخشد".

دیدگاه‌ها