کد خبر : 1829506 | 27 خرداد 1401 ساعت 17:10 | 34.6K بازدید | 11 دیدگاه

مدیر اقتصادی بارسا

لواندوفسکی؟ هنوز هم توان جذب او را نداریم

با وجود چراغ سبز اعضای باشگاه بارسلونا به طرح های اقتصادی خوان لاپورتا، اما این باشگاه همچنان توان جذب رابرت لواندوفسکی را ندارد.

لواندوفسکی؟ هنوز هم توان جذب او را نداریم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن تصمیمش برای جدایی از این این باشگاه را گرفته است. 

1720203
او پیش از این بارها در مصاحبه‌هایی که انجام داده به صورت علنی از تصمیمش برای جدایی از بایرن خبر داده و گفته که تنها تیمی که در حال حاضر به آن فکر می‌کند بارسلونا است و تنها پیشنهاد این تیم را در نظر دارد. 
مدیران بایرن پیش از این بارها اعلام کرده بودند که حاضر به قطع همکاری با لواندوفسکی نیستند اما به نظر می‌رسد که روند اتفاقات به شکلی پیش رفته که حالا آنها نیز در برابر موضع این بازیکن کوتاه آمده و تصمیم به مذاکره برای فروش او دارند. 

1718908

مشکل اینجاست که بارسلونا علی رغم ارسال دو پیشنهاد مختلف به بایرن، فعلا توان جذب ستاره لهستانی را ندارد. روز گذشته اعضای باشگاه بارسلونا به مدیریت باشگاه برای فروش 25 درصد از حق پخش تلویزیونی و نیز 49 درصد از حق فروش دارایی های باشگاه به کمپانی BLM چراغ سبز نشان دادند. این اجازه خواهد داد بارسلونا حداقل به 600 میلیون یورو درآمد در کوتاه مدت دست پیدا کند تا قدرت مانور بیشتری در نقل و انتقالات پیدا کند. مهمتر از همه اینکه  سقف محدودیت دستمزدها در بارسلونا نیز افزایش خواهد یافت.

1718969

ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسلونا اما به رادیو راک 1 گفت که همچنان توان جذب رابرت لواندوفسکی را ندارند:« تا به امروز، قانون 1/3 را باید اعمال کنیم تا بتوانیم بازیکن جدید بخریم. بله، می‌توانیم با لواندوفسکی قرارداد امضا کنیم اما این هزینه بالایی خواهد داشت و امکان پذیر نیست. برای این مهم باید سه بازیکن به فروش برسانیم تا بتوانیم لواندوفسکی را به خدمت بگیریم.»

رومئو ادامه داد:« اتفاق شب گذشته تنها یک چراغ سبز از سوی اعضا بود و اکنون پول باید از مکانیسم های مختلف تایید شده به باشگاه تزریق شود. از هم‌اکنون تا 30 ژوئن، ما باید عملیاتی را اجرایی کنیم که نتیجه مثبتی برای تراز مالی سال بدهد. ایده مربوط به حق پخش تلویزیونی، سریع ترین راه است و فروش ده درصدی آن، می تواند بخشی از مشکلات را رفع کند.»

دیدگاه‌ها