کد خبر : 1829552 | 28 خرداد 1401 ساعت 09:23 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

هشدار اینتر به لوکاکو و چلسی؛ پیشنهاد بالاتر نداریم

مدیران اینتر به باشگاه چلسی و روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، هشدار دادند که حاضر به افزایش قیمت پیشنهادی خود برای او نیستند.

هشدار اینتر به لوکاکو و چلسی؛ پیشنهاد بالاتر نداریم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا از اینتر جدا شد و بار دیگر پیراهن چلسی را به تن کرد. 
او که با مدیران اینتر به مشکل خورده بود، با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو از این تیم جدا شده و بار دیگر راهی لیگ برتر انگلیس شد. 
اما دوران حضور  او در استمفورد بریج چندان درخشان نبود و او خیلی زود مدعی شد که از ترک اینتر پشیمان است و دوست دارد بار دیگر برای این تیم به میدان برود، موضوعی که باعث ایجاد ناراحتی‌هایی بین او و کادر مدیریتی و فنی چلسی شد. 
عدم موفقیت او در استمفوردبریج باعث شد که مدیران این تیم از پیشنهاد فروش و یا انتقال قرضی این بازیکن استقبال کنند و از سوی دیگر، اینتر هم به دنبال تقویت خط حمله خودش مایل است تا این بازیکن را جزو گزینه‌های اولش قرار دهد. 

 

1706894


پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گفته بودند که پیشنهاد اولیه اینتر برای جذب لوکاکو به صورت قرضی پنج میلیون یورو بوده که بلافاصله از سوی مدیران چلسی رد شده اما مذاکرات همچنان ادامه دارد. 
حالا کالچومرکاتوی ایتالیا خبر داده که اینتر به مدیران چلسی هشدار داده که تصمیمی برای افزایش مبلغ این پیشنهاد ندارد و نهایتا آماده است تا هشت میلیون برای جذب این ستاره بلژیکی پرداخت کند. این در حالی است که گفته می‌شود مدیران چلسی حداقل 15 میلیون برای نهایی کردن این انتقال قرضی مدنظر دارند. 
به نظر می‌رسد که این هشداری برای لوکاکو هم هست تا بداند که اینتر نیاز چندانی به او ندارد و پس از فروش او نیز توانست خط حمله موفقی با حضور لائوتارو مارتینز، ادین ژکو، الکسیس سانچز و خواکی کوریا داشته باشد.

دیدگاه‌ها