کد خبر : 1829597 | 28 خرداد 1401 ساعت 13:38 | 49.2K بازدید | 33 دیدگاه

برنامه دوساله رئال؛ خرید هالند با بند فسخ

باشگاه رئال مادرید قصد دارد دو سال دیگر برای خرید ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، اقدام کند.

برنامه دوساله رئال؛ خرید هالند با بند فسخ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی موفق شد در رقابت با بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپایی از جمله رئال مادرید و بارسلونا برای جذب هالند پیروز شده و این بازیکن را به خدمت بگیرد. 
این ستاره نروژی با امضای قراردادی پنج ساله از بروسیا دورتموند جدا شد و به ورزشگاه اتحاد رفت تا فصل آینده تحت هدایت پپ گواردیولا به میدان برود. 
رئال مادرید یکی از گزینه‌های جدی جذب این بازیکن به حساب می‌آمد و گفته می‌شد که هالند نیز علاقه بسیاری به پوشیدن پیراهن این تیم دارد اما بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که تلاش رئال برای جذب کیلیان امباپه باعث شد که او در نهایت سیتی را انتخاب کند. 

 

1721077


حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داد که مدیران رئال مادرید همچنان علاقه بسیاری به هالند دارند و او را جانشین بلند مدت کریم بنزما در ترکیب این تیم می‌دانند. 
در این خبر آمده که این باشگاه اسپانیایی هرگز علاقه خودش را به هالند از دست نداد و حالا برنامه بلند مدتی را برای جذب او در نظر گرفته تا بتواند در چند سال پیش رو برای حضور او در سانتیاگو برنابئو اقدام کند. 
بسیاری باور دارند که بند فسخ 150 میلیون یورویی در قرارداد هالند با باشگاه منچسترسیتی گنجانده شده و همین باعث شده که رئال امیدوار به خرید  این بازیکن در تابستان 2024 باشد. آنها قصد دارند دو سال دیگر با پرداخت این مبلغ، بند فسخ این ستاره جدید سیتی را فعال کرده و او را به برنابئو منتقل کنند تا جانشین کریم بنزما در خط حمله این تیم باشد.

دیدگاه‌ها