کد خبر : 1829671 | 28 خرداد 1401 ساعت 21:29 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک سرمربی ایتالیایی دیگر در راه ترکیه

روبرتو دونادونی، سرمربی سابق ایتالیا در حال مذاکره برای هدایت گالاتاسرای ترکیه است.

یک سرمربی ایتالیایی دیگر در راه ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، احتمال دارد حضور سرمربیان ایتالیایی در سوپرلیگ ترکیه برای فصل پررنگ‌تر باشد. همین چند روز قبل اعلام شد آندره‌آ پیرلو از فصل بعد در تیم فاتح کاراگومروک کار می‌کند و حالا احتمال حضور دونادونی نیز در ترکیه افزایش یافته است. اسکای اسپورت ایتالیا در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه گالاتاسرای اخیرا مذاکراتی با روبرتو دونادونی داشته و برای امشب جلسه‌ای برای ادامه مذاکرات در شهر استانبول مقرر شده است. البته به نظر می‌رسد این اتفاق به این بستگی دارد که پاسکواله سنسیبیله، مدیر فعلی گالاتاسرای در این باشگاه بماند یا اخراج شود، زیرا او بیشتر از دیگران برای توافق با روبرتو دونادونی برای فصل بعد تاکید دارد.

1722039

آندره‌آ پیرلو در فاتح کاراگومروک، وینچنزو مونتلا و ماریو بالوتلی در آدانا دمیر اسپور و فرانچسکو فاریولی در آلانیا اسپور حضور دارند و به نظر می‌رسد سران فوتبال در کشور ترکیه علاقه‌مند به استخدام مربیان و بازیکنان ایتالیایی هستند. روبرتو دونادونی نیز بعد از یک فصل حضور در سوپرلیگ چین و در باشگاه شنزن، تقریبا دو سال است که از مربیگری دور بوده و حالا قصد دارد هدایت گالاتاسرای را بر عهده بگیرد.

این سرمربی 58 ساله در سری آ بین سال‌های 2015 تا 2018 در باشگاه بولونیا فعالیت کرده و البته هدایت تیم ملی ایتالیا در بین سال‌های 2006 تا 2008 را بر عهده داشت. همچنین حضور در باشگاه‌هایی چون لیورنو، جنوا، کالیاری و پارما نیز از دیگر سوابق دوران مربیگری روبرتو دونادونی است.

دیدگاه‌ها