کد خبر : 1829724 | 29 خرداد 1401 ساعت 11:53 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

می‌ودر NBA را به لاس وگاس می‌برد؟

قهرمان بدون شکست بوکس سبک وزن جهان، قصد دارد در لیگ NBA سرمایه‌گذاری کند.

می‌ودر NBA را به لاس وگاس می‌برد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز که به تازگی به جمع ورزشکاران میلیاردر اضافه شده است، عاشق تیمداری در لیگ NBA است و دوست دارد این تیم در لاس وگاس باشد. همکاری او و فلوید می‌ودر، اسطوره بوکس سبک وزن آمریکا می‌تواند به این رویا، جامه عمل بپوشاند.

می‌ودر در این مورد گفت: حدود 6 ماه است که مشغول صحبت با برخی افراد هستم. پیش از این در مورد آن صحبتی نکردم و ترجیح دادم چراغ خاموش حرکت کنم. من و تیمم در حال کار کردن با NBA هستیم. نمی‌توانم بگویم کجا ولی به دنبال خرید یک تیم هستیم.

می‌ودر، ساکن وگاس است و نمی‌خواهد تیمی که می‌خرد در سیتل، لوییویل یا جای دیگری باشد. او معمولا برای دیدن مسابقات NBA به سالن می‌رود و ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارد. قهرمان بدون شکست بوکس سبک وزن جهان در قالب یک گروه، اقدام به خرید تیم خواهد کرد ولی میلیاردرهایی که در این کار به او کمک خواهند کرد، مشخص نیستند.

مقامات شهر لاس وگاس و میلیاردرهای شهرهای مختلف از مسئولان اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا خواسته‌اند که لیگ NBA را گسترش دهد یا امکان خرید یک تیم را به آنها بدهد تا لاس وگاس هم صاحب تیم شود اما NBA از این موضوع استقبال نکرده است.

دیدگاه‌ها