کد خبر : 1829759 | 29 خرداد 1401 ساعت 15:30 | 88.8K بازدید | 13 دیدگاه

اولین واکنش سعید صادقی به شایعات نقل و انتقالاتی

گزینه سرخابی‌ها در محلی که باور نمی‌کنید (عکس)

گزینه مورد نظر استقلال و پرسپولیس در زادگاه خودش حضور دارد و فعلا سکوت پیشه کرده است.

گزینه سرخابی‌ها در محلی که باور نمی‌کنید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی یکی از خبرساز ترین بازیکنان لیگ برتر در روزهای گذشته بوده است. صادقی که مورد توجه استقلال، پرسپولیس و یکی دو تیم مطرح دیگر قرار گرفته، با توجه به پایان قراردادش با گل گهر سیرجان هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است.
در روزهایی که بازار گمانه زنی و شایعات درباره سعید صادقی داغ است، این ستاره لیگ برتر اما در زادگاه خود حضور دارد و از حواشی به دور است.
اخیرا در شهر بابل تورنمنتی به یاد برخی شهدای این شهرستان برگزار شد که بازیکنان بابلی شاغل در لیگ یک و لیگ برتر در آن حضور دارند و به میدان می روند. سعید صادقی نیز یکی از این بازیکنان است که به بابل رفته و در این تورنمنت حضور دارد.
بازیکنانی نظیر محمد و امین قاسمی نژاد، محمد آقاجانپور، سعید صادقی و ... در این تورنمنت حضور یافته اند. همچنین گفته می شود مرتضی پورعلی گنجی نیز روز دوشنبه در بازی های فینال و رده بندی تورنمنت حضور پیدا خواهد کرد.
نکته مهم توجه حاضران به سعید صادقی بود. در این خصوص خبرنگاران تلاش زیادی انجام دادند تا با این ستاره لیگ برتر درباره آینده اش به گفت و گو بنشینند اما او اعلام کرد که حاضر به مصاحبه نیست. صادقی خطاب به حاضران گفت: «طی روزهای آینده تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد، اما تا آن زمان نمی خواهم صحبتی درباره این موضوعات داشته باشم.»

1722147

دیدگاه‌ها