کد خبر : 1829780 | 29 خرداد 1401 ساعت 17:45 | 43.9K بازدید | 8 دیدگاه

آغاز مذاکرات با مارسلو؛

کاپیتان رئال مادرید راهی میلان خواهد شد؟

ممکن است فصل بعد شاهد حضور مارسلو، مدافع برزیلی و باتجربه در ترکیب میلان باشیم.

کاپیتان رئال مادرید راهی میلان خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلو، مدافع 34 ساله و برزیلی با باشگاه رئال مادرید به اتمام رسید و او به‌عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ این تیم، به دنبال یافتن مقصدی جدید است. نشریه آ.اس مدعی شد مدیران باشگاه میلان اخیرا پیشنهاد انتقال به سن سیرو را به مارسلو ارائه کرده و در مورد جذب کاپیتان سابق رئال مادرید به‌عنوان بازیکن آزاد جدی هستند. البته به نظر می‌رسد مارسلو هنوز متقاعد نشده و در مورد دستمزد سالانه با روسونری به توافق نرسیده است. 

1717831

میلان به مارسلو سه میلیون یورو دستمزد پیشنهاد داده، اما مارسلو سالیانه 6 میلیون یورو در رئال درآمد داشت و باید دید آیا حاضر به نصف کردن دستمزد خود برای فصل آینده است یا خیر. میلان در حال حاضر تئو هرناندز، مدافع سابق رئال مادرید را به‌عنوان گزینه اصلی در پست دفاع چپ در اختیار دارد و قصد دارد با مارسلو به‌عنوان گزینه ذخیره به توافق برسد. این بازیکن تجربه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا داشته و با کیفیت فنی خود همچنان در حملات حضور خطرناکی دارد.

همچنین نام مارسلو و دنی آلوس در لیست خرید وایادولید با مالکیت رونالدو نازاریو نیز قرار گرفته‌اند. رونالدو امیدوار است بتواند این دو ستاره برزیلی را راضی به انتقال به وایادولید کند و مارسلو و دنی آلوز با تجربه و کیفیت‌شان کاری کنند وایادولید در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد مارسلو به‌زودی به یکی از پیشنهادات خود پاسخ مثبت داده و تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها