کد خبر : 1829854 | 30 خرداد 1401 ساعت 10:23 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

حیدرپور: خبرهای خوبی از طلبمان از پرسپولیس می‌شنوید

واکنش مدیرعامل شهرخودرو به سرمربیگری مالک باشگاه

مدیرعامل شهرخودرو به شایعه سرمربیگری حمیداوی در این تیم واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل شهرخودرو به سرمربیگری مالک باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شهرخودرو به دلیل مشکلات و حواشی فراوان به لیگ یک سقوط کرد و از فصل آینده باید برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کند، روز گذشته خبری مبنی بر حضور فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی منتشر شد.

در همین رابطه گفت‌وگویی با اسماعیل حیدرپور داشتیم و از وی درباره این مسئله سوال کردیم که مدیرعامل باشگاه شهرخودرو ضمن تمجید از توانایی های فنی حمیداوی، اعلام کرد این مسئله صحت ندارد و در جلسات هیئت مدیره نیز صحبتی در این باره نشده است.

از حیدرپور همچنین در خصوص آخرین وضعیت طلب شهرخودرو از باشگاه پرسپولیس پرسیدیم و او گفت مسئولان این باشگاه دیگر درباره این موضوع صحبت نخواهند کرد اما به زودی خبرهای خوبی در این زمینه شنیده خواهد شد.

* خود حمیداوی باید تایید یا تکذیب کند

حیدرپور در ابتدا در واکنش به خبر سرمربیگری حمیداوی در شهرخودرو گفت: درباره تکذیب یا رد این خبر خود آقای حمیداوی باید صحبت کنند اما ایشان سابقه فوتبالی دارند، دروازه‌بان تیم ملی بوده‌اند و به فوتبال اشراف و علاقه دارند. در جلسات هیئت مدیره و کمیته فنی در این مدت متوجه شده‌ایم که ایشان شناخت خوب و کاملی از فوتبال دارند و فوتبال روز دنیا را دنبال می‌کنند.

وی افزود: برخی از مدیران ورزشی که تعداد کمی هم دارند، بخاطر سابقه ملی‌شان در بحث فنی هم صاحب نظر هستند و حرفی برای گفتن دارند؛ مثل آقای مهندس عابدینی که مثل آقای حمیداوی بازیکن تیم ملی جوانان و پیکان بوده‌اند و دیدیم که در دوره ای به عنوان سرپرست یا مدیر فنی روی نیمکت هم نشستند. بسیاری خرده می‌گرفتند شما که مدیر هستی چرا در مسائل فنی دخالت می‌کنی اما من فکر می‌کنم آدم های فوتبالی می‌توانند در مسائل فنی هم دخالت کنند و مشورت بدهند.

* مدیر فوتبالی نمی‌تواند سرمربیگری کند؟

حیدرپور تاکید کرد: در مورد اینکه آقای حمیداوی در تیم شهرخودرو قصد سرمربیگری داشته باشند، من می‌گویم خیر؛ در جلسات هیئت مدیره هیچ مسئله ای در خصوص سرمربیگری آقای حمیداوی در تیم مطرح نشده و این موضوع منتفی است.

حیدرپور با اشاره به دلیل انتشار این خبر گفت: جلسه ای برگزار شد که من هم در آن حضور نداشتم و یکی از دوستان آقای حمیداوی که در فوتبال فعالیت دارد، با ایشان صحبت کردند و گفتند با توجه به سابقه ای که دارید و اشراف‌تان به فوتبال، ما می‌خواهیم شما در مسائل فنی به ما کمک کنید. ایشان هم گفتند من خودم تیم‌دار هستم و باید در تیم خودم خدمات بدهم. در واقع اگر روزی آقای حمیداوی تیمی نداشته باشند و در تیم های دیگر کار فنی انجام بدهند، مسئله غیرطبیعی نیست.

1722258

وی افزود: کمااینکه آقای عابدینی در داماش سابقه فوتبالی خوبی داشتند و مدیر موفقی بودند و من هم در دوره ای کار مربیگری می‌کردم. اگر مدیری مثل آقای رحیمی رئیس فدراسیون هندبال که جزو ورزشکاران موفقی هم بودند، در مسائل فنی دخالت کنند، اشکالی دارد؟ ضمن اینکه من می‌دانم آقای حمیداوی مدرک مربیگری را هم دارند اما درباره شخص ایشان صحبت نمی‌کنم. چگونه افراد سیاسی، مهندس ها و دکتر ها در مدیریت فوتبال دخالت می‌کنند اما مدیر فوتبالی و علاقمند نمی‌تواند کار مربیگری را دنبال کند؟ برای مثال دیوید بکهام بازیکن بزرگی بوده و الان مالک یک باشگاه شده است؛ آیا باید به او بگویند چرا تیم خریدی؟ و آیا در حال حاضر بکهام می‌تواند در تیم خودش در مسائل فنی دخالت داشته باشد و مربیگری کند یا خیر؟ کسانی که جزو خانواده فوتبال هستند می‌دانند این مسائل طبیعی است.

* باید ببینیم استان قصد کمک دارد یا خیر

حیدرپور در خصوص شرایط نیمکت شهرخودرو برای فصل آینده توضیح داد: ما در ابتدا باید تکلیف‌مان را مشخص کنیم. انشاالله جلسه ای سه جانبه با مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و هیئت فوتبال خواهیم داشت تا ببینیم استان از تیم حمایت می‌کند یا خیر. البته آقای دکتر جواهری مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان، همیشه حمایت معنوی از باشگاه داشته‌اند اما ایشان اواخر لیگ این مسئولیت را پذیرفتند. در حال حاضر باید ببینیم قصد کمک به مجموعه در لیگ یک را دارند یا خیر و اینکه استان چه کمک هایی می‌تواند به این مجموعه داشته باشد. من فکر می‌کنم اگر‌ مجموعه استان از هوادار تا مسئولین و دست‌اندرکاران همدل باشند و حمایت کنند، این تیم موفق خواهد شد.

او ادامه داد: در موفقیت و عدم موفقیت عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند. حالا هم ما نمی‌توانیم بگوییم مقصر صد در صد سقوط ما هستیم یا صد در صد هیئت فوتبال یا ورزش و جوانان است و هر کدام به نحوی نقش داشته‌ایم. ما می‌پذیریم که بیشترین نقش را داشته‌ایم اما منصفانه بگوییم آیا همه شرایط و امکانات و ابزار برای ما فراهم بود؟ به همین دلیل ظرف یکی دو روز آینده جلسه را برگزار خواهیم کرد و تعیین تکلیف می‌شود.

* اگر یکدل باشیم دوباره صعود می‌کنیم

مدیرعامل شهرخودرو در مورد اینکه با وجود مشکلاتی که شهرخودرو در لیگ بیست و یکم با آن مواجه بود، چقدر به بهتر شدن شرایط این تیم در لیگ یک امیدوار است گفت: من اعتقاد دارم در فوتبال اگر همه عواملی که نام بردم از جمله باشگاه، هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان، هوادار، مردم و مسئولین همه دست به دست هم بدهند تیم موفق خواهد شد. ما یکدلی را امسال در در انزلی و مس کرمان دیدیم. در حال حاضر هم اگر همه یکدل باشند کار سختی نیست؛ آیا شهرخودرو این فصل از نظر فنی بد بازی کرد؟ ما اسکلت اصلی تیم‌مان را داریم و تقویت هم می‌کنیم و می‌توانیم برای صعود امیدوار باشیم.

* اخبار خوبی درباره طلب‌مان خواهید شنید

حیدرپور در‌باره آخرین شرایط طلب شهرخودرو از پرسپولیس گفت: در‌مورد پرسپولیس من دیگر حرفی نمی‌زنم؛ ما حرف‌ها را زده‌ایم و حالا سعی می‌کنیم کاری که باید انجام بدهیم. درباره طلب‌مان از پرسپولیس حرف نگفته ای نداریم. من به عنوان مدیرعامل مصوبه هیئت مدیره را عملیاتی خواهم کرد. به اندازه کافی صحبت کردیم، وقت گذاشتیم، فرصت دادیم و وعده و وعید شنیده‌ایم. انشاالله در روز های آینده اهالی فوتبال خبرهای خوبی در مورد بحث طلب ما از پرسپولیس می‌شنوند.

وی افزود: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم اما من مسئول این باشگاه هستم و باید از حق و حقوق باشگاه دفاع کنم. نمی‌دانم چرا برخی می‌گوید چرا مصاحبه می‌کنید؛ پول باشگاه را بدهید. اگر طلب را بدهید ما باز هم درباره پرسپولیس صحبت می‌کنیم؟ من قول می‌دهم دیگر اسمی از این موضوع نیاوریم. دیگر صحبتی نداریم؛ اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و به زودی خبرهای خوشی خواهید شنید.

حیدرپور در خصوص رضایتنامه احسان حسینی نیز گفت: در این مورد هم قبلا صحبت کرده‌ایم و الان هر حرفی بزنیم ممکن است دوباره محکوم شویم. حرف ما با باشگاه پرسپولیس چیز دیگری بود؛ ما می‌گوییم قرارداد می‌گویند قرارداد نداشتیم، می‌گوییم رای کمیته انضباطی می‌گویند نه ما قرارداد داشتیم و توافق کردیم. 

دیدگاه‌ها