کد خبر : 1829872 | 30 خرداد 1401 ساعت 11:56 | 9.9K بازدید | 9 دیدگاه

نگرانی جدی بارسا؛ آنسو فاتی هنوز آماده نیست

شرایط جسمانی آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، باعث نگرانی کادر فنی و مدیران این تیم شده است.

نگرانی جدی بارسا؛ آنسو فاتی هنوز آماده نیست

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی یکی از پدیده‌های بارسا و جانشین اصلی لیونل مسی به حساب می‌آمد اما مصدومیت‌های متعدد باعث شد که او بیشتر دیدارهای فصل گذشته را از دست بدهد. 
این بازیکن برای دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا به تیم ملی اسپانیا دعوت شد اما لوییز انریکه حتی یک دقیقه هم به این بازیکن بازی نداد. بسیاری باور داشتند که این مربی اسپانیایی تنها قصد داشت شرایط روانی و فیزیکی این بازیکن را مورد بررسی قرار دهد.
با این حال به نظر می‌رسد که عدم حضور فاتی در ترکیب تیم ملی اسپانیا باعث شده که موجی از نگرانی در بین مدیران و کادر فنی تیم ملی اسپانیا به راه بیفتد. 
خبرنگاری به نام اشرف بن عیاض اولین کسی بود که زنگ خطر را به صدا درآورد و در صفحه توییترش نوشت:« فاتی آماده رقابت در بالاترین سطح نیست. او فاصله زیادی با این سطح از آمادگی دارد. بارسا باور دارد که خودداری او از انجام عمل جراحی اشتباه بزرگی بوده است.»

1684701

حالا روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است تایید کرده که این نگرانی در این باشگاه جدی است و قرار است آزمایش‌های بسیاری روی این بازیکن انجام شود تا شرایط فیزیکی او به صورت دقیق بررسی شود.
این روزنامه مدعی شده که آنسو فاتی قدرت مقاومتش در زمین، توانایی استارت‌های انفجاری، سرعت بالا و قدرتش را از دست داده و این اهمیت بسیاری برای بارسا دارد. 
او پیش از این چهار بار تحت عمل جراحی قرار گرفت و حاضر نشد برای پنجمین بار وارد اتاق عمل شود و این در حالی بود که کادر پزشکی بارسا روی انجام جراحی تاکید داشت اما او تصمیم گرفت روند درمانی محافظه‌کارانه‌تری را دنبال کند. 
به نظر می‌رسد که تصمیم فاتی به سود او نبوده و این روش درمانی به درستی جواب نداده و باعث شده که او حالا صددرصد آماده حضور در میدان نباشد، اتفاقی که می‌تواند خبر بسیار بدی برای ژاوی در فصل آینده به حساب بیاید.

دیدگاه‌ها