کد خبر : 1829878 | 30 خرداد 1401 ساعت 12:25 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

مدیر بارسا در لیدز؛ تکلیف رافینیا مشخص می‌شود

متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسا، راهی انگلیس شده تا جلسه نهایی درباره وضعیت رافینیا را برگزار کند.

مدیر بارسا در لیدز؛ تکلیف رافینیا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب رافینیا داشته و این بازیکن را در فهرست اهداف تابستانی خودش قرار داده است. 
در صورتی که لیدز یونایتد موفق نمی‌شد در لیگ برتر بماند، بند فسخی در قرارداد این بازیکن وجود داشت که با سقوط این تیم به دسته پایین‌تر فعال می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و آنها موفق شدند در روز آخر مسابقات همچنان در لیگ برتر بمانند و این کار را برای بارسا سخت کرد. 
لیدز به خوبی از علاقه مدیران و کادر فنی بارسا به جذب این بازیکن آگاه است و به همین دلیل اعلام کرده که تصمیم ندارد از مواضعش در فروش او کوتاه بیاید. 

1719315
حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که آلِمانی به لیدز سفر کرده تا جلسه‌ای را به صورت رسمی با مدیران این باشگاه برگزار کند و تصمیم نهایی درباره سرنوشت این وینگر برزیلی را بگیرد. 
هدف اصلی بارسا از برگزاری این جلسه این است که مبلغ مدنظر مدیران این باشگاه لیگ برتری برای فروش رافینیا را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. لیدز خواهان دریافت 50 میلیون یورو در ازای فروش این بازیکن است اما شرایط مالی بارسا اجازه پرداخت چنین مبلغی را به آنها نمی‌دهد. 
آلِمانی امیدوار است که بتواند این مبلغ را حداقل تا 10 میلیون کاهش دهد و آن را به 40 میلیون یورو برساند تا جذب این بازیکن برای بارسا راحت‌تر شود. 
بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری هم خواهان جذب این ستاره برزیلی هستند و همین باعث شده که مدیران بارسا بیش از پیش برای جذب رافینیا تلاش کنند و عجله داشته باشند تا مانع از انتقال او به تیمی دیگر شوند.

دیدگاه‌ها