کد خبر : 1829887 | 30 خرداد 1401 ساعت 13:05 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

باید جای خالی سعید صادقی را پر کنیم

عاشوری: گل‌گهر امسال جام می‌گیرد

هافبک باسابقه گل‌گهر معتقد است وقت آن رسیده تا این تیم یکی از جام‌های این فصل فوتبال ایران را تصاحب کند.

عاشوری: گل‌گهر امسال جام می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، نوید عاشوری قراردادش را یک فصل دیگر با گل گهر تمدید کرد تا در لیگ بیست و دوم نیز در سیرجان توپ بزند.

به همین بهانه گفتگوی کوتاهی با هافبک گل‌گهر داشتیم که در ادامه می‌خوانید؛

*‌خوشحالم دوباره با قلعه‌نویی کار می‌کنم
با توجه به مذاکراتی که با تیم گل گهر داشتم تصمیم گرفتم بمانم و خوشحالم که باز هم قرار است با کل مجموعه خصوصا آقای قلعه نویی کار کنم. ان‌شاءالله که بتوانیم سال خوبی را برای هواداران رقم بزنیم و آخر فصل خوشحال باشیم.

* با حفظ تیم به موفقیت امیدواریم
خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم با توجه به اینکه تقریبا شاکله اصلی تیم حفظ می‌شود، سال دیگر فصل خوبی برای گل گهر باشد.

* آخر فصل تیم خوشحالی خواهیم بود
مجموعه مدیریتی خیلی قوی است. قبل از اینکه فصل تمام شود با آقای قلعه نویی تمدید کردند و این خیلی مهم است که قبل از نقل و انتقالات سرمربی به باشگاه لیست بدهد و حرکتی حرفه‌ای است. ان‌شاءالله این عوامل باعث شود خیلی محکم رو به جلو برویم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و برای قهرمانی جلو می رویم. نمی دانم چه اتفاقی بیفتد اما امیدوارم انشاالله آخر فصل ما خوشحال باشیم.

1679680

* برای جای خالی سعید صادقی فکری اساسی می‌شود
سعید بازیکن خیلی خوبی است. همبازی ما بوده، برایش هرجا هست آرزو‌ی موفقیت می کنم اما به نظرم کل مجموعه گل گهر خوب بود و کمک کرد که سعید هم دیده شود. جای سعید که مطمئنا خالی است اما آقای قلعه نویی و کادر فنی فکری اساسی برای جایگزین سعید می‌کنند. انشاالله که بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

* نوبت قهرمانی گل‌گهر رسیده است
به نظرم پیش فصل خیلی مهم است و باید تمام شرایط طوری باشد که تیم برای قهرمانی و بهترین عملکرد جلو برود.  پارسال ناگهان از ماه هفت امتیاز کسر کردند. امسال بهترین عملکرد را خواهیم داشت و نشان می دهیم حرف های زیادی برای گفتن داریم. از کادر مدیریتی، فنی و بچه ها تشکر می کنم. امیدوارم همه بازیکنان بمانند. ما تیم خیلی خوبی داشتیم، دوستان و برادران خیلی خوبی در گل گهر دارم. دیگر امسال نوبت این است که قهرمانی در لیگ برتر و یا حذفی را برای گل گهر بیاوریم.

دیدگاه‌ها