کد خبر : 1829920 | 30 خرداد 1401 ساعت 17:52 | 18.6K بازدید | 3 دیدگاه

لوئیس انریکه به این شرط با اسپانیا می‌ماند

شایعات زیادی در مورد اینده لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا شنیده می‌شود.

لوئیس انریکه به این شرط با اسپانیا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه از سال 2018 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده دارد. او مقطعی چند ماهه به دلیل درگذشت دخترش هدایت لاروخا را رها کرد ولی سپس به پست خود بازگشت. اسپانیا با انریکه به فینال لیگ ملت‌های سال گذشته رسید ولی مغلوب فرانسه شد. در یورو 2020 نیز لاروخا تا نیمه نهایی صعود کرد ولی در ضیافت پنالتی‌ها مغلوب ایتالیا شد. 

1722331

اسپانیا بدون مشکل توانست سهمیه جام جهانی را کسب کند و قرارداد انریکه نیز تا پایان سال میلادی 2022 که مصادف با پایان جام جهانی خواهد بود، اعتبار دارد. انریکه اخیرا گفت که علی‌رغم دریافت پیشنهاد تمدید، فعلا قراردادش را تمدید نمی‌کند تا در صورت ناکامی در جام جهانی، دست فدراسیون برای برکناری او باز باشد. گفته می‌شود مارسلینو گارسیا تورال، مربی سابق بیلبائو گزینه اصلی جانشینی او محسوب می‌شود ولی طبق ادعای کادنا سر، انریکه در یک صورت قبل از شروع جام جهانی قراردادش را کوتاه‌مدت تا یورو 2024 تمدید خواهد کرد.

1719168

اسپانیا در لیگ ملت‌ها شانس بالایی برای رسیدن به نیمه نهایی دارد و پس از 4 بازی با هشت امتیاز(یک امتیاز بالاتر از پرتغال) صدرنشین گروهش است. لاروخا اگر پاییز پیش رو بتواند صدرنشین گروه شده و به نیمه نهایی برود، انریکه نیز قراردادش را تمدید خواهد کرد؛ چرا که نمی‌خواهد شانس کسب جام با لاروخا را به مربی دیگری واگذار کند. اسپانیا در صورت برتری برابر چک(2 مهر) و تساوی برابر پرتغال(5 مهر)، می‌تواند به نیمه نهایی برود.

دیدگاه‌ها