کد خبر : 1829937 | 30 خرداد 1401 ساعت 16:39 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

سائول نیگز در راه رم؛

ستاره اتلتیکو شاگرد مورینیو خواهد شد؟

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، به دنبال جذب سائول نیگز، هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید است.

ستاره اتلتیکو شاگرد مورینیو خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، سائول نیگز، هافبک 27 ساله و اسپانیایی فصل گذشته و در دوران حضور قرضی خود در چلسی شرایط چندان خوبی را تجربه نکرد و در نهایت توماس توخل نیز تمایلی به حفظ این بازیکن نشان نداد. حالا سائول نیگز دوباره باید در استادیوم واندا متروپولیتانو به میدان برود، اما نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد احتمال انتقال سائول نیگز به لیگ ایتالیا و بازی کردن زیر نظر ژوزه مورینیو در ترکیب جالوروسی برای فصل بعد وجود دارد.

1719848

مدیران اتلتیکومادرید قصد دارند سائول نیگز را یا به فروش رسانده و یا قرض بدهند، زیرا این بازیکن در برنامه های دیگو سیمئونه در فصل بعد جایی ندارد. ژوزه مورینیو مشتاق به خدمت گرفتن سائول بوده و معتقد است این هافبک خلاق می تواند در سری دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. تنها مشکل فعلی در راه نهایی شدن این انتقال، دستمزد شائول است که در حال حاضر از هر بازیکنی در رختکن رم بالاتر محسوب می شود و این بازیکن باید به کاهش حقوق رضایت دهد. 

جالوروسی همچنین در تابستان امسال پس از جذب نمانیا ماتیچ، هافبک دفاعی سابق یونایتد را نیز جذب کرد و خرید سائول نیگز می تواند خلاقیت بیشتری را به ترکیب رم اضافه کند. جالوروسی فصل گذشته موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا شده و قصد دارد فصل بعد سهمیه بازگشت به لیگ قهرمانان را برای خود رزرو کند.

دیدگاه‌ها