کد خبر : 1829962 | 30 خرداد 1401 ساعت 21:00 | 77K بازدید | 7 دیدگاه

شگفتی از تکنیک ناب خرید جدید کلوپ(عکس)

ویدیوی جدیدی که از مهارت‌های فوق‌العاده خرید جدید لیورپول منتشر شد؛ باعث شده هواداران خواهان بازی کردن این مدافع در خط میانی شوند.

شگفتی از تکنیک ناب خرید جدید کلوپ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا یک ویدیو از کالوین رمزی، خرید جدید لیورپول منتشر شده که هواداران مرسی‌ساید را شگفت‌زده کرده است. در این ویدیو مدافع اسکاتلندی در سیزده سالگی دیده می‌شود؛ او در این ویدیو چنان مهارت و تکنیکی به‌نمایش می‌گذارد که حیرت‌انگیز است.

1722422

لیورپول در روزهای اخیر تایید کرد که کالوین رمزی را با قراردادی 8 میلیون یورویی از باشگاه آبردین اسکاتلند به‌خدمت گرفته است. لیورپول چند هفته‌ای بود که در حال مذاکره با آبردین بود ولی در روزهای اخیر فاش شد که قرارداد او با باشگاه انگلیسی نهایی شده است.

1722423

با انتشار این ویدیو هواداران لیورپول می‌گویند کالوین رمزی که در سیزده سالگی چنین تکنیکی داشته بهتر است در خط میانی بازی کند و نه در پست دفاع. ‌در ویدیوی مورد اشاره، رمزی سیزده ساله در حال اجرای انواع و اقسام حرکات دشوار تکنیکی دیده می‌شود. او حتی بعضی حرکات را در حالی با توپ اجرا می‌کند که روی یک صندلی نشسته است. او فیلم 30ثانیه‌ای را با فرستادن توپ به درون دروازه با یک حرکت رابونا تمام می‌کند.

1722424
شنیده‌ام او می‌تواند در خط میانی هم بازی کند. کلوپ باید از او به‌عنوان هافبک استفاده کند؛ همان‌طور که بایرن از کیمیش استفاده می‌کند.
1722425
این همه تکنیک برای دفاع چپ، زیادی است. به نظرم می‌تواند در خط میانی بازی کند.
1722426
یک استعداد فوق‌العاده. من تکنیکش را در یوتیوب دیده‌ام.


رمزی 18ساله سومین خرید یورگن کلوپ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. پیش از او داروین نونز و فابیو کاروالیو هم به لیورپول پیوسته بودند.

دیدگاه‌ها