کد خبر : 1829975 | 30 خرداد 1401 ساعت 23:47 | 48.6K بازدید | 8 دیدگاه

نارضایتی دو ستاره اسپانیایی رئال مادرید

تمدید قرارداد رئال مادرید با دو ستاره‌اش، آسنسیو و سبایوس، دشوار شده و این دو بازیکن با اینکه منتظر رئال هستند اما نیم‌نگاهی هم به بازار نقل و انتقالات دارند.

نارضایتی دو ستاره اسپانیایی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از خرید اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر، حالا دیگر دنبال خرید مهره جدیدی نیست بلکه قصد دارد تکلیف چند ستاره‌اش را که قراردادهایشان رو به اتمام است؛ مشخص کند. مارکوس آسنسیو و دنی سبایوس، مهم‌ترین بازیکنانی هستند که روند تمدید قراردادشان هنوز به نتیجه نرسیده و ممکن است اگر تاخیر بیشتری در این روند به‌وجود بیاید، آنها را به فکر جدایی از رئال بیندازد.

با اینکه رئال به لوکا یوویچ و ماریانو به‌صراحت اعلام کرده که آنها را نمی‌خواهد و باید به فکر تیم جدیدی باشند اما قضیه در مورد دو ستاره اسپانیایی، آسنسیو و سبایوس، به این‌گونه نیست. با اینکه یک سال از قرارداد آنها باقی مانده ولی باشگاه تا کنون پیشنهادی برای تمدید به آنها ارائه نکرده.

1722442

البته آسنسیو و سبایوس تنها بازیکنانی نیستند که قراردادشان سال آینده منقضی می‌شود. کریم بنزما و ناچو هم شرایط مشابهی دارند ولی هیچکس شک ندارد که رئال صد در صد با این دو ستاره تمدید خواهد کرد.

روزنامه مارکا در گزارش خود مدعی است آسنسیو و سبایوس، در حالی‌که تا آخرین لحظه منتظر پیشنهاد باشگاه خواهند ماند ولی ایجنت‌های آنها از همین لحظه نیم‌نگاهی هم به تیم‌های دیگر دارند و شرایط بازار نقل و انتقالات را زیر نظر گرفته‌اند.

هم آسنسیو و هم سبایوس، با توجه به در پیش بودن جام جهانی قطر مشتاق بازی کردن در ترکیب رئال هستند تا بتوانند جایگاه‌شان در تیم ملی اسپانیا را ارتقا دهند.

دیدگاه‌ها