کد خبر : 1829981 | 31 خرداد 1401 ساعت 08:33 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابهامات حضور نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون جهانی

ریاست علی مرادی به انتخابات IWF نرسید

اوضاع آشفته وزنه‌برداری و حکم ابطال انتخابات سال 98 ریاست فدراسیون کار را به آنجا رساند که در نهایت علی مرادی پیش از زمان برگزاری انتخابات IWF از سمت خود برکنار شد.

ریاست علی مرادی به انتخابات IWF نرسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پیش از این کنگره فدراسیون جهانی وزنه‌برداری روزهای 4 و 5 تیر ماه را برای برگزاری انتخابات IWF انتخاب کرد و از ایران نیز علی مرادی رئیس وقت فدراسیون، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون و سیدعلیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان در چند بخش ثبت‌نام کردند.

درحالیکه حکم بازنشستگی علی مرادی از سال گذشته به او ابلاغ شده بود و همچنین حاشیه‌های زیادی پیرامون این فدراسیون وجود داشت که آخرینِ آن ترک اردوی تیم ملی از سوی وزنه‌برداران بود، اما به نظر می‎رسید وزارت ورزش به دلیل در پیش بودن انتخابات فدراسیون جهانی در برکناری او تاخیر ایجاد کرده است.

با این وجود درنهایت دادگاه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری رای بدوی ابطال انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری را تایید کرد تا علی مرادی از سمت خود برکنار شود.

این اتفاق روز گذشته (30 خرداد) رخ داد، درحالیکه قرار است انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری 4 و 5 تیر ماه به انجام رسد.

طبیعتا هر سه نماینده ایران در انتخابات IWF اقدامات لازم برای سفر را انجام داده‌اند و باید دید در این خصوص چه تصمیمی از سوی وزارت ورزش و سرپرستی که به زودی مسئولیت این فدراسیون را برعهده خواهد گرفت، اتخاذ می‌شود.

دیدگاه‌ها