کد خبر : 1829988 | 31 خرداد 1401 ساعت 09:37 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

شزنی: بوفون نیستم که تا 40 سالگی بازی کنم

وویچک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، برنامه‌ مشخصی برای زندگی حرفه‌ای خود پس از اتمام قراردادش با این باشگاه دارد.

شزنی: بوفون نیستم که تا 40 سالگی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، شزنی روزهای سختی را در دروازه یوونتوس سپری کرد چون جانشین بزرگ‌ترین دروازه‌بان تاریخ ایتالیا در این تیم شد. 
او همچنین فصل گذشته که عملکرد تمامی بازیکنان یووه خصوصا در نیم فصل اول تا حدی افت کرده بود با انتقادهای بسیاری مواجه شد اما در نهایت توانست روحیه خودش را حفظ کند. 
این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد مانند دروازه‌بانی که جانشین او شده پس از 40 سالگی هم به حضورش در فوتبال ادامه دهد یا خیر به Przegld Sportowy گفت:« من وویچک شزنی هستم، نه جانلوییجی بوفون. من نمی‌توانم تا سنی که او به فوتبال ادامه می‌دهد همچنان بازی کنم.»

1649135
او همچنین در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای آینده‌اش و دوران پس از فوتبال دارد اظهار داشت:« برنامه من در حال حاضر این است که تا پایان قراردادم در یوونتوس حضور داشته باشم، شاید یک یا دو فصل بیشتر هم به اسپانیا بروم و در لیگ این کشور بازی کنم.»
شزنی با اشاره به شایعاتی که در سال‌های اخیر درباره جایگاهش در یووه شکل گرفته اضافه کرد:« من هنوز سه سال دیگر قرارداد دارم و اگر من را در تورین بخواهند، دوست دارم به حضورم در اینجا ادامه دهم. در سال‌هایی که اینجا بوده‌ام، دروازه‌بان‌های بسیاری قرار بود جای من را بگیرند و من به این موضوع عادت دارم. حالا از این بابت نگران هستم که چرا مدتی است هیچکس درباره دروازه‌بان جدید یوونتوس صحبت نکرده است.»

دیدگاه‌ها