کد خبر : 1830005 | 31 خرداد 1401 ساعت 11:02 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت حضوری رئیس فدراسیون از ملی‌پوشان‌ والیبال

رئیس فدراسیون والیبال، شاگردان عطایی را در دو مسابقه حساس برابر آمریکا و برزیل در هفته دوم لیگ‌ ملت‌ها حمایت و همراهی می‌کند.

حمایت حضوری رئیس فدراسیون از ملی‌پوشان‌ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ ملت‌ها سال 2022 در گروه مردان از امروز (سه‌شنبه 31 خردادماه) در دو کشور بلغارستان و فیلیپین آغاز می‌شود و تیم‌های بلغارستان، ایران، آمریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان در شهر صوفیه و در قالب گروه چهارم لیگ ملت‌ها با هم بازی می‌کنند.
رئیس فدراسیون والیبال به منظور حمایت و همراهی تیم ملی ایران در دو مسابقه حساس مقابل تیم‌های آمریکا و بزریل به کشور بلغارستان سفر می‌کند.

دکتر محمدرضا داورزنی بامداد چهارشنبه تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد و ساعت هفت و 30 دقیقه به وقت محلی از استانبول راهی صوفیه خواهد شد.

شاگردان بهروز عطایی روز پنجشنبه دوم تیرماه ساعت 21 و 30 دقیقه به وقت تهران مقابل تیم قدرتمند آمریکا بازی خواهند کرد و جمعه سوم تیر ساعت 18 نیز برابر برزیل به میدان می‌روند.

تیم ملی والیبال آمریکا در پایان هفته نخست با چهار برد متوالی و کسب 11 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داد. در مجموع 31 دوره برگزار شده لیگ جهانی (28 دوره) و لیگ ملت‌ها (سه دوره) نیز تیم ملی والیبال مردان برزیل با 10 قهرمانی، هفت عنوان نایب قهرمانی و چهار نشان برنز و مقام سومی، 21 بار بر روی سکو رفته است و عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را در اختیار دارد.

دکتر داورزنی ساعت 21 و 15 دقیقه روز جمعه سوم تیرماه و پس از پایان دیدار تیم‌های ایران و برزیل، صوفیه را به مقصد مانیل برای حضور در نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا ترک خواهد کرد.

نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران نیز ساعت 21 و 30 دقیقه امروز (سه‌شنبه 31 خرداد) به وقت تهران مقابل بلغارستان خواهد بود و آخرین مسابقه ایران نیز ساعت 15 روز شنبه چهارم تیر برابر کانادا است.

دیدگاه‌ها