کد خبر : 1830010 | 31 خرداد 1401 ساعت 11:46 | 1K بازدید | 1 دیدگاه

مردان والیبال نشسته اعزامی به ترکیه معرفی شدند

تیم ملی والیبال نشسته مردان برای برگزاری اردوی مشترک و شرکت در یک تورنمنت ۴ جانبه، ۸ تیر عازم ترکیه می‌شود.

مردان والیبال نشسته اعزامی به ترکیه معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی کشفیا اظهار کرد: برای آماده سازی بهتر تیم ملی والیبال نشسته مردان جهت شرکت در مسابقات جهانی بوسنی، تیرماه اردوی مشترکی را با تیم ترکیه خواهیم داشت که در جریان برگزاری این اردو، تورنمنت ۴ جانبه‌ای نیز با تیم‌های عراق، مصر و ترکیه برگزار خواهیم کرد.

وی از صادق بیگدلی، داوود علیپوریان، حمیدرضا عباسی، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، حسین گلستانی، محمدرضا سبحانی‌نیا، مهدی بابادی، میثم علیپور، مسعود امامی و جمال نظری به عنوان نفرات اعزامی به ترکیه نام برد.

رییس انجمن والیبال نشسته درباره زمان اعزام تیم به ترکیه گفت: تیم ملی والیبال نشسته هشتم تیر عازم ترکیه می‌شود که جواد میربلوچ و علی رضا قلی زاده نیز به عنوان داور در این تورنمنت حضور خواهند داشت. همچنین علاوه بر برگزاری یک اردوی مشترک و انجام چند دیدار تدارکاتی در ترکیه، یک دوره کلاس مربیگری نیز توسط هادی رضایی برای مربیان ترکیه برگزار خواهد شد.

کشفیا در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اعزامی به ترکیه، نفرات اعزامی به جهانی بوسنی را نیز تشکیل خواهند داد، خاطرنشان کرد: برای تعیین نفرات اعزامی به مسابقات جهانی بوسنی که آبان ماه برگزار می‌شود،  ۴ مرحله اردو تا زمان اعزام پیش‌بینی شده که در آخرین اردو لیست نهایی اعلام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به حضور تیم آلمان در ایران برای انجام چند دیدار تدارکاتی قبل از شرکت در مسابقات جهانی، گفت: تیم آلمان برای آماده سازی بهتر جهت شرکت در مسابقات جهانی با هزینه ی شخصی اردوی مشترکی را با تیم کشورمان در مهرماه خواهد داشت که این اردو می‌تواند شرایط خوبی را برای تیم ایران قبل از شرکت در مسابقات جهانی رقم بزند.

دیدگاه‌ها