کد خبر : 1830043 | 31 خرداد 1401 ساعت 14:18 | 57.1K بازدید | 8 دیدگاه

برنامه‌هایم را به کمیته فنی دادم؛

واکنش مرفاوی به دعوت از 13 بازیکن استقلال

مربی تیم فوتبال جوانان ایران می‌گوید کار این تیم با حمایت کمیته فنی فدراسیون فوتبال به صورت جدی آغاز شده است.

واکنش مرفاوی به دعوت از 13 بازیکن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی که به  تازگی به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران انتخاب شده پس از شرکت در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره محتوای جلسه برگزار شده در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در این جلسه برنامه‌هایمان ارائه شد. شروع تمرینات را گفتیم. اینکه در چه تاریخ‌ها و در چه روزهایی باشد. ما پیشنهادات خودمان را دادیم تا فدراسیون در روزهایی که ما نیاز داریم برنامه بریزد.
او در واکنش به اینکه چه تاریخی را اعلام کرده اضافه کرد: ما از یکم تیرماه تست استعدادیابی را انجام می‌دهیم. با 50 نفر. دو گروه 25 نفره که از هفتم شروع می‌شود. نفرات را جمع می‌کنیم تا تمرینات اصلی را از تاریخ هفدهم به بعد آغاز کنیم.
او درباره برنامه استعدادیابی‌ای که در نظر دارد، توضیح داد: این برنامه استعدادیابی تا سوم ادامه دارد. یکم تا سوم تیرماه. دو گروه را دیدیم و سه گروه دیگر را می بینیم. یکم تا چهارم. یک مقدار از بچه‌هایی که در استعدادیابی هستند را با همکارانم جمع بندی می‌کنیم تا با بچه‌هایی که در این استعدادیابی نبوده‌اند ولی ما از جاهای مختلف از تیم های لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو شناسایی کرده‌ایم از هفتم استارت بزنیم.
سوال بعدی از مرفاوی در رابطه با دستیارانش بود و او در واکنش به این سوال گفت: آقای فرشاد ماجدی، آقای حیدر شریفی، آقای امین راستی و مربی دروازه‌بان‌ها هم مهدی حیدری و بدنساز هم آقای مسعود مومنی.
سوال بعدی از مرفاوی این بود که شایعه شده این مربی 13 بازیکن از استقلال را برای استعدادیابی فراخوانده است. مربی سابق استقلال که انتظار چنین سوالی را نداشت، در واکنش به این سوال بیان کرد: شما این شایعه را از کجا شنیده‌اید؟

خبرنگار جواب داد از رسانه‌ها و در ادامه مرفاوی اضافه کرد: شما خودتان می‌گوئید شایعه. اگر واقعیت داشت که ... شایعه است. من هیچ بازیکنی را تا حالا دعوت نکردم. اصلا کارم را شروع نکردم که بازیکنی را دعوت کنم. این هایی را هم که می بینید برای کمیته استعدادیابی آمده‌اند، توسط کمیته فنی دعوت شده‌اند. تیم‌های استعدادیابی هستند و از میان هشت هزار بازیکن این دویست نفر انتخاب شده‌اند. قرار است از میان این‌ها نفراتی انتخاب شوند و با نفرات دیگری که هستند کارمان را شروع کنیم.
مرفاوی در واکنش به اینکه چه انتظاراتی از کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای تدارک هر چه بهتر تیم جوانان ایران دارد، عنوان کرد: ببینید کمیته فنی مسئول بازی تدارکاتی و از این قبیل کارها نیست. کمیته فنی با ما همکاری می کند و آن چیزی که لازم است را با هم مشورت می‌کنیم و تصمیم نهایی را می‌گیریم. بحث فنی هم با من است و کمیته فنی هم هیچ وقت این کار را خدایی ناکرده انجام نداده است. 
او در مورد بازی‌های تدارکاتی نیز صحبت کرد و گفت: فعلا بازی داخلی داریم و بازی خارجی نداریم. فقط بازی های کافا را داریم که در مردادماه می‌رویم. به این مسابقات به چشم بازی های تدارکاتی نگاه و سعی می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم و قهرمان مسابقات بشویم.
درنهایت سوال پایانی از مرفاوی سرمربی تیم جوانان ایران درباره این بود که آیا دستیارانش مورد تایید کمیته فنی قرار دارند یا خیر که او در واکنش به این سوال گفت: این افراد را معرفی کردیم که همه مورد تایید من هستند. من معرفی کردم. قراردادشان هنوز امضا نشده است. کمیته فنی هم این ها را به هر لحاظ تایید کرده است.

دیدگاه‌ها