کد خبر : 1830065 | 31 خرداد 1401 ساعت 15:55 | 22.8K بازدید | 5 دیدگاه

هشدار به یونایتد؛ پول زیادی خرج نکن!

لوییس ساها به منچستریونایتد در مورد خریدهای کلان در این تابستان هشدار داده شده است.

هشدار به یونایتد؛ پول زیادی خرج نکن!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در هفته های اخیر برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا وارد عمل شده و قصد دارد به هر ترتیبی بازیکن مورد علاقه اریک تن هاخ، سرمربی جدید این باشگاه را جذب کند. شیاطین سرخ در تابستان سال گذشته نیز مبالغ کلانی را برای خرید بازیکنان جدید صرف کردند و حالا لوییس ساها مدعی شد این باشگاه نیازی به ریخت و پاش در فصل تابستان ندارد.

1722029

لوییس ساها گفت: "منچستریونایتد در فصل تابستان و در بازار نقل و انتقالات باید انتخاب های درستی داشته باشد و بازیکنان مناسبی را برای ترکیب خود به خدمت بگیرد. بسیار مهم است که از جذب نام های جدید وحشت نکنید و افرادی که مسئول جذب بازیکن هستند باید مطمئن شوند که فلسفه حاکم بر باشگاه درست بوده و بازیکنانی که از درب ورودی می آیند برای خدمت به این پروژه استخدام شده اند. 

مهم نیست در این بازار چقدر پول خرج می کنید و نکته مهم کیفیت بازیکنان ورودی به ترکیب یونایتد است. شما نیازی ندارید 100 میلیون پوند برای بازیکنی خرج کنید که نظم در باشگاه شما را به هم بزند و اوضاع را خراب کنند. مدیران و کادر فنی منچستریونایتد در شرایط فعلی نگران عقب ماندن از رقبای خود در لیگ برتر باشند. بدیهی است که تیم های بزرگ قرار است نام های بزرگی را جذب کنند، اما هر تیمی مشکلاتی دارد که باید با آنها دست و پنجه نرم کند و یونایتد نباید دکمه ترس و اضطراب را فشار دهند."

دیدگاه‌ها